1.7

Trouble in L.A.

Nyligen pensionerad från porrindustrin är superstjärnan Elektra Luxx gravid med barnet till den nu avlidne rockstjärnan Nick Chapel. Hon försöker få ihop ekonomin genom att arbeta som lärare i sexualupplysning på college när hon får ett förslag från en gammal bekant...

Originaltitel Elektra Luxx
Regissör Sebastian Gutierrez
Manus Sebastian Gutierrez
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Carla Gugino, Timothy Olyphant, Joseph Gordon-Levitt, Malin Åkerman, Adrianne Palicki, Emmanuelle Chriqui, Marley Shelton, Kathleen Quinlan, Melissa Stephens, Lucy Punch, Justin Kirk, Amy Rosoff, Julianne Moore, Isabella Gutierrez, Christine Lakin

ClintanTheKing
2014-01-18
När ska man införa 0 på betygsskalan här på filmtipset?
isecore
2012-11-02
Börjar bra. Sen spårar den ur i nån förvirrad, spretig smörja som aldrig tar slut!
Rixn
2012-02-12
Otroligt att de fått med så många kända ansikten i den här filmen (även om man har svårt att sätta namn på dem). När de tackade ja trodde de nog att det skulle bli en höjdarfilm - det blev det inte. Det här är en spretig historia som inte vet vad den vill berätta.
answai
2011-11-08
En uppföljare till Women in Trouble som får den att framstå som ett mästerverk, och då var redan den usel. Man undrar verkligen vad det var som motiverade att göra denna - tyckte någon att den första var bra? Gick den bra bra? Ja, ett mysterium.
2011-09-19
Massa kändisar jag gillar i den så jag tänkte att den kanske var sevärd, jag hade fel.
Robkiller
2011-09-13
Väldigt usel. Kassa skådespelare och mest en massa snack. Inget för mig.
Gobo
2011-08-28
Njao :S
danishen
2011-08-02
jag stängde av den. orkade inte. gick inte. många lagom stora namn i filmen sjukt nog.
badpanda1606
2010-07-26