2.1

Eli

Eli har en svår sjukdom som förhindrar honom från ett liv som ett vanligt barn. Desperata att hitta ett botemedel tar hans föräldrar honom till ett toppmodernt sjukhus som drivs av den kända specialisten Dr. Horn. Snart upptäcker Eli att anläggningen hemsöks av de patienter som dött där.

Originaltitel Eli
Regissör Ciarán Foy
Manus David Chirchirillo, Ian Goldberg, Richard Naing
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Kelly Reilly, Max Martini, Charlie Shotwell, Sadie Sink, Lili Taylor, Parker Lovein, Deneen Tyler, Katia Gomez, Jared Bankens, Kaleb Naquin, Nathaniel Woolsey, Mitchell de Rubira

Supernaut
2019-11-08
Tog mig knappt igenom hela filmen. Dålig, förutsägbar och hafsigt gjord. Undvik.
Starlette
2019-11-06
Ja.. Vad ska man säga. Börjar lovande, sedan bär det av åt ett helt annat håll. Tycker inte alls att barnskådisen håller måttet. Filmen känns ofta, fjantig och jag skrattar till och med några gånger. Slutet är kasst.
Devilock
2019-10-25
Börjar smått intressant, sen blir det bara sämre och sämre och upplösningen var bland det sämsta jag sett.
2019-10-19
Det här var nog en av de sämre filmerna jag har sätt på länge. Jag trodde jag skulle störa ihjäl mig på den ungjäveln Eli... Läslig? knappast...