2.3

Eliminators

Martin Parker är en före detta agent inom knarkroteln, som tillsammans med sin dotter gömmer sig i London under vittnesskydd. Men hans värld blir uppochnedvänt när ett gäng bryter sig in i hans hem på jakt efter smuggelgods. Parker tvingas döda inkräktarna, vilket röjer hans faktiska identitet för den kriminella världen, inklusive maffiabossen Chris Cooper ? Parkers ärkefiende tillika f.d. svärfar ? som inte bara är ute efter att röja Parker ur världen, han vill också sätta klorna i Parkers dotter: sitt eget barnbarn.

Originaltitel Eliminators
Regissör James Nunn
Manus Nathan Brookes, Bobby Lee Darby
Genre 2010-tal, Action
Skådespelare Scott Adkins, Stu Bennett, Daniel Caltagirone, James Cosmo, Ty Glaser, Olivia Mace, Mem Ferda, Stephen Marcus, Nick Nevern, Lily Ann Stubbs, Sean Cronin

2022-08-18
Standard action rakt igenom.../ Skoj att se den gamle karismatiske brottaren Stu-Bennet ge Adkins en riktig fight prövning.2+
Zebulonm
2019-07-07
Helt okey action.
Maxter
2018-05-20
Fick faktiskt terminator vibbar "light" av denna haha
2017-04-06
Jag gillar Scott Adkins, men han går tyvärr ej från klarhet till klarhet utan verkar ha fastnat bland allehanda b-actions. Eliminators är dock en okej action med bra fart, lite fighting, shootouts och ett ologiskt manus. Inget att hurra över, men som actionrulle en torsdag dög den gott.