2.4

Employee of the Month

Två arbetskamrater på en stormarknad tävlar om att vinna titeln som månadens anställda, och om den nyanställda kassörskan Amys uppmärksamhet.

Originaltitel Employee of the Month
Regissör Greg Coolidge
Manus Don Calame, Chris Conroy (I), Greg Coolidge
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Dane Cook, Dax Shepard, Jessica Simpson, Efren Ramirez, Brian George, Harland Williams, Andy Dick, Tim Bagley, Sean Whalen, Danny Woodburn, Marcello Thedford, Barbara Dodd, Victor Izay, Marc Mouchet, Charmaine Rae

2014-11-30
Idèn med komikern Dane Cook(hans första film) och Jessica Simpson i huvudrollerna blev lika mediokert som det låter. Men då ska man veta att pappa Simpson har producerat. Helt fel är det dock inte för vill man se en löjlig komedi så får man det här. Kul är också de roliga skådisarna i birollerna och regissörens intresse för Simpsons urringning. 2+
Gigi1943
2014-10-05
Oförarglig film, lite kul eftersom alla skådisarna var - för mig - totalt okända.
Malla_Malin
2014-07-22
Nästan klockren, men kan ju kanske bero på att jag jobbar som kassörska själv i en stormarknad
ViolaIngeborg
2013-11-09
Såg den för flera år sen och tyckte den var rätt så underhållande.
breakjam
2013-08-16
Bortglömd och okänd film?

2013-05-04
Bitvis är den ganska rolig med en dum och halvintressant handling. Den hade varrit med i snacket om en 3a om det inte hade varit för det dåliga skådespeleriet. Särrskilt Jessica Simpson som inte kan agera för fem öre!
Bomaniac
2013-04-28
Förutsägbart och lagom korkat. Ett trevligt tidsfördriv. Inget fel att vila ögonen på Jessica Simpson.
dafreakish
2013-03-08
Även om det ibland är underhållande, framför allt Dax Shepard, så är det för dumt och onödigt för att sätta något annat än en etta. Vem gör en film om det här? Meningslöst är bara förnamnet...
KyLLo
2012-12-14
Blandade känslor. Komedin handlar om personalen på en stormarknad och allt som händer och sker i filmen är arbetsrelaterat på ett eller annat sätt. Sportinslag, smygreklam för storföretag och att den i grunden är förutsägbar sätter jag på minussidan. Å andra sidan har den sina fördelar också. Den är inte riktigt lika omogen som många andra komedier och innehåller en del underhållande och intressanta scener som gör den minnesvärd, såsom arbetarnas/latmaskarnas hemliga fikarum och nattliga nöjesaktiviteter på arbetsplatsen. Om du jobbar/jobbat på en stormarknad kan du säkert få ut mer av filmen.
vieekk
2012-01-27