2.3

En förälskelse

En man och en kvinna. Båda gifta. Men inte med varandra. Båda har barn. Båda har stabila sociala nätverk. Så plötsligt slår kärleken ner som en blixt hos dessa två fullvuxna, mogna människor.

Originaltitel En förälskelse
Regissör Mats Aréhn
Manus Mats Arehn
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Peter Haber, Nina Gunke, Lena T Hansson, Krister Henriksson, Niklas Falk, Ebba Hultkvist, Margreth Weivers, Chatarina Larsson, Susanne Barklund, Lena-Pia Bernhardsson

2018-01-19
Usel film och dessutom är väl inte Nina Gunke inte så där jätte lysande som skådespelare, snarare en ut av dem sämre på listan..
Gigi1943
2013-05-09
Jag tycker Haber skall hålla sig till Beck (eller var han nu brukar hålla sig ...), han är en träbock utan like och när de kysser varandra så sitter skägget ivägen, ser mer äckligt ut än sensuellt. Finns inga gnistor mellan honom och Gunke, man känner bara "ta bort mig"! Jag tycker Ahrén skall byta jobb, fy så dålig regi, pinsamt!
Xenox
2012-07-20
Svag trea. Godkänt romantiskt drama.
Endymion
2011-07-13
Ganska fin film.
skatedawe
2010-05-25
Nja, spar er från denna!
Razzel
2008-08-03
En film om olycklig kärlek där samspelet mellan Gunke och Haber - tyvärr - inte når fram.
AvrilLavigne
2007-08-14
Den är grymt bra
AvrilLavigne
2007-08-14
Det fins ingen beter fil förutom dena.
marchella
2007-07-14
Jag såg filmen när den gick på bio och jag bara älskar den den har nästan allt, romantik ,otrohet ,vänskap mm. Du som inte har set filmen moste se den
HerrArne
2007-06-01