2.1

En främling i huset

En galen man, Tom Sykes, gömmer sig på vinden i ett hus där ett par och deras familj bor. Efter ett tag börjar han också involvera sig med frun i familjen.

Originaltitel Hider in the House
Regissör Matthew Patrick
Manus Lem Dobbs
Genre Thriller, 80-tal
Skådespelare Gary Busey, Mimi Rogers, Michael McKean, Kurt Christopher Kinder, Candace Hutson, Elizabeth Ruscio, Chuck Lafont, Bruce Glover, Leonard Termo, John Green Jr

gjoob
2018-02-22
Tv-thriller enligt standardformat. Men lite kul är det allt med en galen och kärlekskrank Busey som smygtittar på folk i en liten kammare uppe på vinden.

2015-09-27
Gillade den när jag såg den i början av 90-talet. När jag ser om den idag känns den lite för uddlös och med ett något för tunt manus. En okej film, men inte mer. 4/10
2010-10-16
Så Extremmt Tråkig!=( Även fast Herr..Busey gömmer sig på vinden Hahaaa..Känns som en riktig hel-ylle usa-tv-film Ucch...

2007-11-04
Gary Busey är för all del ganska bra i den här filmen, men jävlar vad brister den har!
2005-03-30
Hade kunnat vara riktigt, riktigt bra om svängarna tagits ut och om skådisarna varit bättre.