1.5

En gång till älskling

Scott begår självmord efter att ha blivit impotent efter en hjärtattack, Hans unga änka Kate blir glatt överraskad när hon upptäcker att hon kan prata med hans spöke. Men de kan inte röra varandra. Så nu behöver de hitta en annan man vars kropp Scott kan ta i besittning.

Originaltitel Ghosts Can't Do It
Regissör John Derek
Manus John Derek
Genre Komedi, Romantik, Fantasy, 80-tal
Skådespelare Anthony Quinn, Bo Derek, Don Murray, Julie Newmar, Leo Damian, Jane Damian, Victoria Burgoyne

Starkbröl
2022-04-22
Obeskrivligt dålig. Anthony Quinn i vad som måste ha varit hans pinsammaste roll. Filmen känns som en lätt omskrivning av John Dereks egen vilja att som en mycket äldre man se sin partner ha sex med andra män. På så sätt lite lik Bolero men inte lika softcoreporrig, bara otroligt pinsam och idiotisk.
NoWireHangers
2010-09-08
Nu har jag sett om den och den var minst lika idiotisk som jag mindes den. Fina inspelningsplatser; man får intrycket att hela produktionen var en ursäkt till betald semester för de inblandade. Hur som helst är det ganska underhållande i all sin dumhet. Bo Dereks skådespel är ju som alltid oefterhärmligt Bo Derekskt och Anthony Quinn gör bort sig totalt.Julie Newmar är bisarr i en liten biroll och sedan kommer, av alla människor på denna jord, Donald Trump och gör en cameoroll. Även Don Murray, vars karriär väl inte var på topp, fick betald semester här, En film man faktiskt kan se om med några års mellanrum.
produr
2010-06-10
möjligen ännu sämre än kalkonen bolero
2003-07-14
Fantastiskt dålig film med ett antal helt omotiverade nakenscener.
NoWireHangers
2002-05-18
hehe nej det är en komedi, eller möjligen avsedd som dramakomedi. självklart är ett syfte med filmen att Bo Derek ska få klä av sej lite men det gör hon bara ett par gånger.
bergman
2002-05-18