2.4

En tjej i rött

Teddy är lyckligt gift men utbyter fantasier om otrohet med sina vänner. En dag får Teddy se en vacker tjej klädd i röd klänning och han tappar huvudet totalt.

Originaltitel The Woman in Red
Regissör Gene Wilder
Manus Gene Wilder
Genre Komedi, Romantik, 80-tal
Skådespelare Gene Wilder, Kelly LeBrock, Gilda Radner, Charles Grodin, Judith Ivey, Joseph Bologna, Michael Huddleston, Kyle T Heffner, Michael Zorek, Billy Beck, Kyra Stempel, Robin Ignico, Viola Kates Stimpson, Monica Parker, Julann Griffin

Paramis
2020-06-26
Bara att se skådespelarna får mig att njuta. Speciellt Charles Grodin, det var tider när det kändes så äkta!
2019-12-23
Oj vad den åldrats dåligt, och den känns sexistisk och trist även för att vara ifrån 80-talet.
2014-11-22
En film som man har kvar i minnet dels för att man såg den som ung och att Kelly LeBrock minst sagt är väldigt förförisk och vacker. En skönhet utifrån 80-talets härliga skönhetsideal. Gene Wilder kommer dessutom alltid vara en favorit för mig för hans sätt att agera. Som film är detta dock en bagatell som lever på LeBrocks skönhet.
Dele
2014-11-05
Oj, vad det här var sunkigt!
Djason
2012-11-11
Charmig film, som jag såg för en massa år sedan. Trodde dock inte att den var så himla gammal.
sawa
2009-11-24
Underbar scen där Charles Grodin spelar blind!
MrMario
2009-07-20
Inte det snyggaste man sett men funkar
kexchokladet
2008-02-28
Småtrevlig och fin film....Ridscenerna är mycket bra.
Killestocktown
2007-09-21
En mellanfilm med Wilder...
matti_jaaaro
2006-08-13
Fy vad jag ogillar Gene Wilder.. jag får krypningar bara jag ser bilden på honom.