2.7

Entourage

Filmstjärnan Vincent Chase har slagit igenom stort i Hollywood och njuter av det ljuva livet tillsammans med sina barndomskompisar som han delar sin lyxvilla med. Vincents neurotiska manager Ari Gold har blivit studiochef och de har ett, inte helt smärtfritt, gemensamt filmprojekt framför sig.

Originaltitel Entourage
Alternativ titel Entourage - The Movie
Regissör Doug Ellin
Manus Doug Ellin
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Kevin Connolly, Adrian Grenier, Jerry Ferrara, Kevin Dillon, Jeremy Piven, Emmanuelle Chriqui, Debi Mazar, Perrey Reeves, Rex Lee, Rhys Coiro, Constance Zimmer, Haley Joel Osment, Ronda Rousey, Kid Cudi, Alan Dale, Emily Ratajkowski, Billy Bob Thornton, Nina Agdal, Sabina Gadecki
Filmnummer 111966

amotherscrime
2017-08-17
Jag gillade serien trots dess många brister men detta var som en dålig re-make av den. Riktigt seg och ooriginell wish-fulfillment. Finns ingenting intressant att hämta här. Det är inte roligt, det är inte spännande eller underhållande. Det är stelt, det är pinsamt och det är dödstråkigt. Men bristerna från serien är intakta. De är till och med förstärkta. Kan inte fatta att jag slösat nästan 2 timmar på denna skiten.
hullarn
2017-04-28
Som Entourage-avsnitt betraktat så var det svagt. Det är 100 minuter på autopilot och greatest hits. Som film är det direkt dåligt.
Skägget91
2016-09-24
5/5!
marleey
2016-08-02
Jag gillar på något vis ändå denna avslutande film av Entourage. Denna drygt 100 minuter långa rulle är långa stunder som ett extra långt finalavsnitt och avslutet blir också värdigt. I mina ögon är detta avsked betydligt bättre än sista säsongen av serien. Entourage passar dock bäst i 30 minuters avsnitt. Man hinner bli less under 100 minuter. Det blir för grabbigt. Snygg människor, prylar, bilar, kläder och kändisar blir snabbt upprepande. Å andra sidan är det exakt vad serien var och hade filmen varit något annat så hade jag nog blivit besviken. Gillar man serien så kommer man gilla filmen. Det är härligt att få se Ari, Eric, Vince, Johnny och Turtle igen, även fast Turtle är fit.
ZkilfinG
2016-07-30
Serien är underhållande. Det här var bara tråkigt.
RichardEk
2016-06-24
Både tråkigare och mer sexistisk än TV-serien, som ändå hade en hel del höjdpunkter under i synnerhet de första säsongerna. Det är en massa snygga människor, snygga bilar, snygga hus, vackert väder, osv., men det hjälper inte: det är en tråkig film likväl. Kanske bara att vänta sig när det inte längre är en mindre tv-produktion utan en större filmsyndikatprodukt?
Murvel48
2016-05-04
Bilarna och brudarna räddar tvåan!
Zok
2016-04-27
Gillade inte serien, och filmen gillar jag inte heller. Hade svårt för det mesta, fortfarande störande karaktärer och skådespelare.
bojaka
2016-03-27
Jag vet inte hur många gånger jag funderade på att stänga av den här skiten, men jag gjorde det inte och nu så här i efterhand, så undrar jag vad som fick mig att genomlida den... Vilket obarmhärtigt skräp!!
Pembleton
2016-03-11
Förutom att man har tröttnat på sexismen är det ju så lame att de slutar med Golden Globes och inte Oscarn.