Everybody's Doing It

Efter ett långt sommarlov ser Angela fram emot att komma tillbaka till skolan och återse sin pojkvän Travis. Hon känner att tiden är redo för dem att bekräfta sin kärlek fysiskt och hormonerna spritter i kroppen. Dessvärre stöter de på oväntade komplikationer. Mönstereleven Caroline lanserar en plan för att samla pluspoäng hos lärarna. En ?nej- till-sex kampanj?. Nu går hon in för att övertala alla att skriva under sitt don't do it & just-say-no kyskhetskontrakt. Detta förvandlar Angelas och Travis förhållande till ett allmänt diskussionsämne om huruvida två så unga personer är redo att ha sex. Vad paret själva anser i denna fråga lyder det ingen tvekan runt. De har väntat länge nog!

Originaltitel Everybody's Doing It
Regissör Jeff Beesley
Manus James LaRosa
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Eugene Lipinski, Adam Smoluk, Steve Braun, Sharon Bajer, Lizzy Caplan, Brooke D'Orsay

2016-10-23
Filmen är ganska seg i början och som helhet är den inte mycket att hänga i granen. En del scener är väl ganska roliga men det känns som att man redan hört merparten av skämten 500 miljarder gånger förut i andra komedier. Svag 2:a.
LuxLisbon2
2011-07-08
Innehåller 6 av mina 20 favoritteman: bögkärlek, cheerleaders, tonår, divor, ytlighet, samt unga som vill men inte får ligga. O Lizzy Caplan är med!

2009-12-23
Filmen var bra och okej.
Krissla
2009-10-03
Sämre film får man leta efter
ziferN
2009-07-25
Syrran hyrde den så såg jag den och nej den var inte bra, finns bättre i samma stil.
wallqvisten
2008-07-11
En film som försöker göra det andra filmer gjort innan av detta slag och av denna film lyckas misslyckas med att göra det bra precis som dess förgångar....jag säger tyvärr men U.S.A väx upp!
Håkan*
2008-01-13
Den är ock lagom. Såg den trots uppenbart dåligt betyg. Jag har hört talas om detta i usa genom "BULLSHIT" Ett program som gick på 6.an. Amerikanare är lättpåverkade och är rädda till grunden. Se "Bowling for columbine" för förståelse.
Håkan*
2008-01-13
Ja tjena! Bara för att inte den där snyga tjejen inte skriver på det där avhållsamhetsbrevet så blir killen arg på hon- Typiskt amerikanare. Grupptryck påverkar alla, även den enskilde individen. Ruskigt dålig film.
Skullbone
2008-01-09
För detta har man ju inte sett innan. Den är inte extremt dålig men knappt värd att se.
Reconsiderme
2008-01-08