3.3

Everybody's Fine

En änkling inser efter sin frus död att hans enda koppling till familjen var genom sin fru. Detta sätter igång en resa till att återförenas med ett och var av sina vuxna barn.

Originaltitel Everybody's Fine
Regissör Kirk Jones
Manus Kirk Jones
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Kate Beckinsale, Robert De Niro, Sam Rockwell, Drew Barrymore, Katherine Moennig, Melissa Leo, James Frain, Lucian Maisel, Brendan Sexton III, Scott Cohen

Sunken25
2016-12-21
Känslosam film som lyckas fånga en, positivt överraskad då den är simpel men ändå så stark. Rekommenderar denna starkt!
Berra_777
2016-08-01
Bland det bästa jag sett på länge, känslosam minst sagt.
AlbinWesley
2016-06-28
Fint, sentimentalt som tusan, men en rätt så härlig roadmovie om faderskap, förväntningar och familjerelationer. De Niro såväl som birollsinnehavarna presterar felfritt.
Bomaniac
2015-12-29
Det var längesedan en film fick mig till tårar.
Barbamuffin
2015-12-27
Jag såg filmen igen och vidhåller 5:an.
2015-01-19
Det var riktigt trevligt att se film där De Niro återigen fått stort ansvar och bär en film på sina axlar. Man blir här påmind om vilken duktig skådespelare han är. Inledningsvis finns det också ett vemod och tyngd i berättelsen och jag hoppas på en stark filmupplevelse. Tyvärr utvecklas filmen alltför mycket åt Hollywood-hållet och det blir ibland lite för sött och förutsägbart. Skådespelare som Rockwell, Beckinsale och Barrymore har inte heller mycket att arbeta med här. 3-
precineadd
2014-09-03
böligt värre!
Roswall
2014-08-24
Gillart! De Niro levererar!
JPerlie
2014-06-29
Sjukt segstartad. Ville egentligen ge den en tvåa då jag inte kände att den ledde någon vart men mot slutet väger den upp och lämnar ett rätt fint avtryck ändå.
ergopliroforia
2014-01-19
De Niro är tung som vanligt och i sig själv värd den dryga timmen. Allt annat är knappt sevärt.