1.7

Evidence

Fyra personer är ute i skogen för att göra en dokumentär om deras campingäventyr. Men snart upptäcker de att det finns en mystisk figur som jagar dem.

Originaltitel Evidence
Regissör Howie Askins
Manus Ryan McCoy
Genre 2010-tal, Skräck
Skådespelare Ryan McCoy, Brett Rosenberg, Abigail Richie, Ashley Bracken

vonadel
2019-03-24
Verkar bara som man bestämt sig för att haka på found footage trenden som var ganska poppis vid denna tiden. Man bemödar sig inte ens med att riktigt förklara varför. Detta störde mig en del. Sen är den ändå ganska välgjord efter förutsättningarna vilket gör att jag trots allt ger den en svag trea.5/10
Djason
2015-11-17
Inte mycket här inte som reds ut men lite spännande är den allt trots att kameran hoppar mest hela tiden. För att vara lågbudget är den helt ok men man har sett bättre found fotagefilmer.
Jockflake
2014-08-03
Köp en billig kamera, veva som en väderkvarn med den, lägg på lite klassiska VHS störningar. Då blir det läskigt, klockrent recept. Eller? 1'a.
Solidus
2014-05-22
Fyra unga vuxna beger sig ut till skogen för att ha det lite mysigt, men ack vad det slutar illa för dem. Storyn är samma gamla visa och regissören verkar tappa kontrollen över sitt verk tidigt eftersom en stor del av filmens speltid är skakig handkamera, suddiga monster och en jävla massa gapande. Hela filmen är en enda stor röra där ingenting reds ut. Uselt hanterat av en idé som hade kunnat bli helt ok i rätta händer.
kepsa
2013-08-13
vilket jävla skämt..
Engravadlax
2013-07-11
Börjar oförargligt med troll i skogen som låter som kåta rävar, sen plötsligt... zombies. Håller med Robkiller, eftertexterna var det bästa med hela filmen, lol. Inte mycket till skräck, eller found footage heller för den delen.
Robkiller
2013-05-05
Gah.. ännu en spring runt i skogen och låtsas filma med handkamera film... sen "händer" nåt. Kassa skådisar, usel regi och klippning. Dåliga effekter och ljudet var väl inte mycket att hurra för heller. Ärligt talat så är enda gången det här blir lite intressant när sluttexterna börjar rulla... suck.
TheHorrorfan
2013-04-04
Tyckte att den var så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara, med tanke på alla negativa kommentarer. Underskattad film, klart sevärd.
lundabo
2013-03-04
Denna filmen var inte alls sàrkilt spànnande och den var absolut inte làskig nàgonstans.
Zok
2013-02-17
Börjar rätt bra, men sedan spårar det ur. Blir bara jobbigt med allt skakande i bilden.