2.1

Evil Aliens

Programledarna från ett tv-program som handlar om ofarklarliga fenomen har fått nys om ett scoop på en Ö. En flicka påstår att hon har blivit bortförd och våldtagen av utomjordingar. De beger sig till ön och förväntar sig att få trick filma som vanligt.

Originaltitel Evil Aliens
Regissör Jake West
Manus Jake West
Genre 2000-tal, Komedi, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Christopher Adamson, Emily Booth, Sam Butler, Tree Carr, Tim Clark, Glenn Collier, Jennifer Evans, Mark Richard Hayes, James Heathcote, Mark Holloway, Jamie Honeybourne, Scott Joseph, Norman Lovett, Peter O'Connor, Dan Palmer, Jodie Shaw, Nick Smithers

Robkiller
2017-01-22
Engelsk splatter med utomjordingar. Trots risiga skådespelare börjar den rätt hyfsat, men sedan spårar det ur totalt med fula effekter...
TheHorrorfan
2012-05-01
Väldigt underhållande B-film. En stark 2a får den.
ziferN
2012-02-21
Charmig, smårolig och underhållande B-film som är så B att man inte kan låta bli att bli underhållen. Filmen bjuder på ett par skratt här och där och det är självklart att man inte ska ta filmen seriöst eller ha några förväntningar överhuvudtaget. Helt ok tidsfördriv!
gruso
2012-02-12
Nej den här var inget vidare. Känns som om den vore gjord av 13-14-åriga grabbar.
Greigh
2011-08-21
Inte heller något för dem som gillar splatter-filmer. Finns ingen som helst humor i denna torra skitfilmen. Förstår heller inte varför denna CGI-tekniken har fått sig en sådan genomfart i samhället. Ser varken roligt eller trovärdigt ut. Blev rent av besviken.
Angeliana
2010-12-12
Attans bananer vad denna var dålig. Hoppades på att det skulle vara mer brittisk humor osv, men den här blev jag bara så less på att jag satt och spolade fram emellanåt.
lucius
2010-09-20
Inte särskilt rolig, men den gick att se klart i alla fall.
Totenkopf
2010-08-21
Riktigt underhållande splatterrulle, den har en rejäl dos humor.
83-Echoes
2010-05-21
Inget för dom som inte gillar splaterkomedier. Personligen siter jag bara och småler när jag ser den.
Dele
2010-02-21
Hyfsat underhållande, iaf. inledningsvis, men tappar vartefter och blir mer och mer tjatig. Den hysteriska redigeringen känns mest jobbig.