1.6

Evil Toons

Fyra sexiga, unga flickor städar ett gammalt hus och passar på att strippa lite samtidigt. En gammal man kommer och överlämnar en antik bok som innehåller mängder av magiska ord, och när de läser några rader väcker de ett gäng seriefigurer till liv som älskar unga flickors blod.

Originaltitel Evil Toons
Regissör Fred Olen Ray
Manus Fred Olen Ray
Genre Komedi, Animerad, Skräck, Fantasy, 90-tal
Skådespelare Monique Gabrielle, Madison Stone, David Carradine, Suzanne Ager, Barbara Dare, Arte Johnson, Dick Miller, Don Dowe, Michelle Bauer

Stan
2022-11-18
Mycket sleaze och naket
AsianDawn
2013-10-01
Hemsk!
peterclash
2009-06-11
usel på det där charmiga sättet.
2009-03-26
Ruskigt kass film, men sickna töser. (4/15)
Ctos
2008-10-01
Den absolut sämsta film jag någonsin har sett. En av dom få filmer som jag inte orkat se klart. Överstruken etta, om ens det får den av mig.
Bomkia
2008-08-31
Fånig skräckparodi med massa snusk och en halvsovande David Carradine. 1+
Madman_86
2008-01-23
Ganska kul på en del ställen. Skådespelarna var ju inget att hurra för direkt.
FrågaEwa
2007-09-17
Hahahahaha!! Såna här filmer mår man ju fysiskt dåligt av efter att ha sett. Skådespeleriet är det absolut sämsta jag sett, faktiskt tror jag inte att jag överhuvudtaget sett en uslare film. Hur kan ni sätta treor på den här?
Levyn
2007-02-18
Kasst koncept! Dålig dialog! Usla skådespelare! Uppenbar dubbning på vissa ställen! Endast nakenscenerna och den skumma komiska vändningen i slutet gör den värd en tvåa!
Lukinx
2006-05-20
Haha, filmen är sevärd enbart för den otroligt komiskt dåliga dialogen! Sen kan den ju även rekommenderas för alla som gillar lite mer naket än vanligt.