1.8

Exit Speed

Under julruschen hoppar tio främlingar på en buss som ska köra dem genom Texas. Mitt ute i ödemarken råkar bussen köra över två medlemmar ur ett motorcykelgäng. När de andra i gänget upptäcker detta är de inte sena att söka hämnd på bussresenärerna, som plötsligt befinner sig i en situation där de får slåss för sina liv.

Originaltitel Exit Speed
Regissör Scott Ziehl
Manus Michael Stokes
Genre 2000-tal, Thriller
Skådespelare Desmond Harrington, Lea Thompson, Julie Mond, Alice Greczyn, Fred Ward

dudson
2012-04-24
En sånn kalkon&hur amatör skådespelarna agerar så idiotiskt i dom flesta stunder.självklar 1a..
2010-11-14
Tragisk "actions" med lika tragiska actionscener. Vet dock inte vad som var sämst av skådisarna eller den horribla ljussättningen. Inte ens nåt underhållningsvärde.
movieguy72
2010-09-13
Typiskt amerikansk b-action med avdankade stjärnor såsom Lea Thompson och Fred Ward..Där finns absolut inget bra i denna jävla actionskräp till film, till o med actionscenerna har dom misslyckas med.
kontorshunden
2010-08-17
Otroligt dålig film som inte ens är lite ok. Skådespeleriet är minst sagt undermåligt.
arruba
2010-06-08
B-action i dess renaste form, men med glimten i ögat och ett skönt soundtrack blir det underhålling. Stark 2a!
FilmJoey
2010-04-18
Släpps i svensk utgåva av Studio S 5 maj!
Filmgalning
2010-04-10
Pendlar mellan helt okej och fullständigt bedrövligt. Gay bikers on Acid hade kanske varit en bättre titel.