1.4

Extreme Honor

En väldekorerad Navy Seal som dragit sig tillbaka tvingas åter ut i fält för att rädda sin sons liv och för att se till att mannen som förstört hans karriär får sitt straff.

Originaltitel Extreme Honor
Alternativ titel Last Line of Defence 2
Regissör Steven Rush
Manus Steven Rush
Genre Action, Drama, 2000-tal
Skådespelare Dan Andersen, Michael Ironside, Michael Madsen, Olivier Gruner, Odile Corso, Edward Albert, Grand L Bush, James T Callahan, Antonio Fargas, Victoria Gallegos, Colton James, Martin Kove, Sarah Shahi, Tyler Ostrander, Scott Mosenson, Rick Overton

2012-09-27
jag förstår verkligen inte. Här har de samlat ihop en ordentlig skara sköna gamla b-skådisar till vad som skulle kunnat blivit en rykare, men huvudrollen ger dom till en orörlig brunbjörn. Inte på något sätt bra även om speciellt Ironside som vanligt levererar.
StureStenhög
2009-12-10
Efter att ha läst runt lite kan jag konstatera att frågan som alla verkar ställa sig efter att ha sett den här filmen är "vem i helvete är Dan Andersen?". Den frågan är klart befogad. Han verkar ha gjort den här filmen och sen totalt försvunnit. Förklarligt iofs, man har väl sällan sett en så okarismatisk huvudrollsinnehavare och hans uselhet är verkligen obeskrivlig. Filmen i övrigt är inte mycket bättre. De sentimentala familjescenerna är i det närmaste outhärdliga. Några småroliga scener räddar dock en svag tvåa. Man måste trots allt uppskatta en ond kapitalist som konstaterar att $5 miljoner förvisso är en summa som betyder väldigt lite för honom, men att några cancersjuka barns liv faktiskt inte betyder nånting alls
FredrikM
2005-04-04
Längesen, om någonsin, jag såg en så här dålig film
jonbo
2005-01-26
Ovanligt sympatisk roll av Michael Madsen. Annars förstör Dan Andersen hela spektaklet.
Wikor
2004-12-28
Filmen, som släpps på DVD nu på onsdag 29/12 är verkligen inget att se. Kassa skådisar!!! Framförallt Dan Andersen som spelar huvudrollen!! pust....