1.9

F9: The Fast Saga

Dom Toretto lever ett lugnt liv med Letty och hans son, lille Brian, men de vet att faran alltid lurar precis över horisonten. Den här gången kommer det hotet tvinga Dom att konfrontera synderna från sitt förflutna om han ska rädda dem som han älskar mest.

Originaltitel F9
Alternativ titel Fast & Furious 9, Fast and Furious 9
Regissör Justin Lin
Manus Daniel Casey
Genre Action, 2020-talet
Skådespelare Vin Diesel, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Tyrese Gibson, Ludacris, Nathalie Emmanuel, Charlize Theron, John Cena, Finn Cole, Sung Kang, Anna Sawai, Helen Mirren, Kurt Russell, Lucas Black, Shad Moss

djonipony
2021-09-07
Svag 3:a. Efter fantastiska 7:an har det gått nedåt för varje film tyvärr. Hoppas på uppryckning med 10:an.
Vertov
Smärtsamt dålig
PeterTheW
2021-08-02
Underhållande och snygg som vanligt, men ovanligt dum och dålig dialog även för den här filmserien. Svag trea tack vare att jag inte hade tråkigt.
niebaotan
2021-08-02
Usel på alla plan. Bland det absolut sämsta jag sett i år vilket inte säger lite med tanke på vilket katastrofalt filmår det har varit. Det var rent av plågsamt att ta sig igenom detta haveri till film.
shitstorm
2021-07-31
Herregud. Kan inte Michelle Rodriguez lägga karriären på hyllan. Vilken sopa.
Amx
2021-07-29