Family in Hiding

Den ensamstående mamman Carol Peterson som har två tonårsbarn blir vittne till ett mord. På väg till sin bil ser hon en knarkkung mörda en åklagare. Hon ställer upp som vittne men hamnar då i livsfara. Inom 24 timmar vänds hela hennes liv upp och ned då hon placeras i ett vittnesskyddsprogram som förändrar hennes och barnens liv totalt.

Originaltitel Family in Hiding
Regissör Timothy Bond
Manus James Kearns
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Brenda Strong, Ben Cotton, Greg Kean, Jerry Wasserman, Brett Dier, Hiro Kanagawa, Christopher Jacot, Elyse Levesque

Xenox
2012-06-26
Bra tv-film som visar hur det är att leva under vittnesskydd.
Elizadushkufan
2012-03-14
Riktigt bra film! Intressant handling och välgjord helt igenom.
queerish
2008-06-22
absolut, den funkar. bra kritik mot vittneskyddet. dottern är lite för korkad för att man ska orka med det dock.
Elme
2007-02-26
som ett random avsnitt i en random tv-serie
ängeln_84
2007-02-26
nä jag tycker nog inte riktigt att denna film gav allt. kändes lite lamt och stundvis varden rätt seg
AsianDawn
2007-02-26
Sunkig tv-film, med tillfälliga höjningar av tempot när familjen klantar till det. Vilket de gör med näst intill löjlig regelbundenhet...
henrikj
2007-02-25
Rungande kritik mot bristerna i det amerikanska federala vittnesskydd-programmet! Rungande kritik mot ryssar i allmänhet! Rungande svag tvåa!
Zorqie
2007-02-25