2.7

Faster

En ex-fånge är ute efter hämnd för sin brors död efter de blivit lurade flera år tidigare

Originaltitel Faster
Regissör George Tillman Jr
Manus Joe Gayton, Tony Gayton
Genre Kriminalare, Action, Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Dwayne Johnson, Billy Bob Thornton, Oliver Jackson-Cohen, Maggie Grace, Carla Gugino, Moon Bloodgood, Matt Gerald, Tom Berenger, Xander Berkeley, Aedin Mincks, Annie Corley, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Lester Speight, John Cirigliano, Jennifer Carpenter

Abigor
2020-01-03
Oväntat bra o djup ändå för att vara en relativt gammal the rock.
2017-10-26
Rele
2017-09-05
En spännande film med flera duktiga skådespelare. Storyn var tunt och regin var inte så lyckad. Jag ger en svag trea.
EvilNed
2017-08-18
Filmen hade nog en ganska hög budget men känns trots det som en direct-till-dvd produktion. Fajterna är fula och karaktärerna är töntiga. På IMDb står det något om att "The Rock tränade martial arts i 2 dagar för en fajtscen". Scenen i sig är jättefult klippt och fotat, så den tiden hade han kunnat lägga på annat.
cosinusfi
2017-05-14
Bakfyllefilm
wasteoftime
2017-05-06
Ajajaj, detta är ingen vidare upplevelse. Det känns daterat, trots att det inte är så gammalt, men njae... Storyn, händelseförlopp, allt är bara kaos och bajs? Det är väl inte totalt bajsbrunt, även om det ofta är åt det hållet... Ploten är för enkel, och det känns lite som att allt de tänkte var "Vi har The Rock, vi bara öser på!!", och det funkar inte alls för mig. Ajabaja. 3,8 på SH-skalan.
lrenner
2017-05-02
Dålig.
fridenpaden
2016-06-28
Sista fem var okej, även om slutet var uppenbart.
PiratDjinn
2015-04-02
Historiens kanske mest tävlingsinriktade biroll. I beat yoga-repliken kommer för alltid att finnas kvar hos mig. Helt ok film och jag gillade slutet, även om det inte är helt originellt så passar det filmen väldigt bra.
Xeno
2015-02-20
Nja, föll mig inte i smaken. Se hellre Snitch eller fast and furious om du är sugen på The Rock-action...