1.5

Fatal Instinct

En kriminalpolis följer upp ett spår som så småningom tycks leda till hans pålitliga partners bror, som han hjälpte till att sätta i fängelse för flera år sedan.

Originaltitel Fatal Instinct
Regissör Luciano Saber
Manus Luciano Saber
Genre Action, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare Richard Burgi, Ivan Sergei, Masiela Lusha, Drew Fuller, Adrian L Tudor, Krista Allen, Dominique Swain, Anne Winters, Peter Dobson, Natalie Shaw, Kaley Victoria Rose, Kovar McClure, Ann Reilly, Parker Harris, Nicole Tudor, Jonathan Root, Giovanni Adams

S_Griffon
2015-11-29
Tvingade mig att se hela för att kunna sätta betyg på den. Men Satan va den var fånig.
Bompa
2015-08-11
Råkade hamna på fel film när jag skulle betygsätta. Första kommentaren tyckte det var en bra parodi. Åh fan tänkte jag, det hade jag missat och speciellt bra som parodi tyckte jag nog inte att den var. Tyvärr så är den här filmen ingen parodi även om dialogen tyder på det. Skådespelarnas urdåliga inlevelseförmågag likaså. Finns det en klyscha som kan användas så används den. Ett klart bottennap.

2015-06-29
Grei produksjon og viss spenning men med noe B over seg. Lurer på hva tittelen skal bety. 2/3