1.9

Father of the Year

När två polare på fyllan debatterar om vems pappa som skulle vinna ett slagsmål så hade de inte trott att den ena pappa skulle ta det på allvar.

Originaltitel Father of the Year
Regissör Tyler Spindel
Manus Tyler Spindel, Brandon Cournoyer
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Joey Bragg, Matt Shively, David Spade, Nat Faxon, Bridgit Mendler, Bill Kottkamp, Jared Sandler, Jackie Sandler, Peyton Russ, Mary Gillis, Moses Storm, Chris Titone, Dean Winters, Amanda Soucy, Ashley Spillers, Melanie Hutsell, Allen Covert

Tatty
2023-08-09
Väldigt väldigt rolig och fick mig att skratta massa. Rekommenderas om man gillar knäppa humor.
TheHorrorfan
2018-12-25
Den typen av komedi som jag verkligen inte klarar av att se på. Riktigt torrt. Enda som fattas är dom inspelade skratten, där man egebtligen ska skratta. Men man aldrig gör det. Riktigt svag 2:a.
DIProgan
2018-09-04
Lättsam underhållning som är glömd i morgon men åtminstone inte gör en livstrött.
Ramza
2018-08-07
Roligare än den förtjänar.
Olof_Gronlund
2018-08-06
Allt för tillgjord för att anses som komedi. Gillade den mörka humorn som fanns där, men det är absolut ingen film man kommer att minnas.
MarsK
2018-08-05
Ja, svag tvåa. Stundvis lite smårolig men säkert en sådan film man kvickt glömmer.
Murvel48
2018-07-30
Det fanns en del komiska poänger men som helhet är det en dålig film.
supermancover
2018-07-24