Fear Street Part 2: 1978

En rolig sommar förvandlas till en grym kamp för överlevnad när en mördare terroriserar Camp Nightwing i den förbannade staden Shadyside.

Originaltitel Fear Street Part 2: 1978
Regissör Leigh Janiak
Manus Zak Olkewicz, Phil Graziadei, Leigh Janiak
Genre Drama, Skräck, Mysterium, 2020-talet
Skådespelare Emily Rudd, Sadie Sink, Gillian Jacobs, Ryan Simpkins, McCabe Slye, Ashley Zukerman, Ted Sutherland, Jordana Spiro, Chiara Aurelia, Jordyn DiNatale, Drew Scheid, Marcelle LeBlanc, Kiana Madeira, Olivia Welch, Benjamin Flores Jr, Matthew Zuk, Brandon Spink, Michael Provost

2021-09-20
Bättre än första delen, riktigt bra klassisk splatterskräckis som ändå känns lite nyskapande och modern. Bra story som knyter an till resten och snyggt berättad. Stark trea!
best_jeppe
2021-08-09
Gillade faktiskt den här mer än ettan och jag gillar verkligen hela konceptet med serien. Stabil 3a.
2021-07-31
Minst lika bra som ettan!
quelnightmare
2021-07-29
Närmade mig del två av denna trilogi med oro efter den första filmens besvärliga struktur.
Tatty
2021-07-27
Gillade den lika mycket som filmen del 1 och den är spännande och bra!
AdamB-film
2021-07-19
Den är bättre än den första, men den är ändå för korkad för att få bättre än en tvåa...
amam
2021-07-19
Sadie Sink är filmens största behållning. Annars är det en kul camp-slasher och en av de bättre i trilogin. En mysig sommarskräckis. Trist filminfo däremot.
PeterTheW
2021-07-18