1.9

Female Fight Club

Becca är inte bara den snyggaste fightern, hon är också den bästa. Men efter ett hårt liv i ringen har hon kastat in handduken. När hennes syster hamnar i trubbel bestämmer hon sig dock för att återvända, nu för att göra upp med den sadistiske Potter som är kung i den illegala fightingvärlden. Hjälp får hon av sin fightingglade far!

Originaltitel Female Fight Club
Alternativ titel FFC
Regissör Miguel A Ferrer
Manus Miguel A Ferrer, Anastazja Davis
Genre Drama, Action, 2010-tal
Skådespelare Amy Johnston, Cortney Palm, Rey Goyos, Sean Faris, Dolph Lundgren, Chuck Zito, Folake Olowofoyeku, Jeanette Samano, Levy Tran, Michelle Jubilee Gonzalez, Shaun Brown, Briana Marin, Lexy Kolker, Seth Almberg, Amanda McCann, Amanda Bell, Tamiko Brownlee

2018-05-07
Dolph cashar in. Den reslige svensken med den den utskjutande underkäken är väl med sisådär 10 minuter totalt och gör inte så mycket väsen av sig. Medioker men underhållande dussinrulle där vi åtm får mycket av snygga Amy Johnston.
Robkiller
2018-02-21
Det här var rätt så värdelöst...
Raimo_1985
2018-02-06
Segt fightingactiondrama som lunkar på och med och nöd och näppe når godkäntgränsen, även om det är nära att det inte blir så. Amy Johnston är cool och sur och hård, Dolph Lundgren gör en minnesvärd fighting-scen, i övrigt knarrar han på och fungerar allra mest som omslagsgubbe för att sälja in filmen till de som ser allt med Dolph (till exempel sådana som jag). Intressant elaking/psykopat som äter glasspinnar och snickrar fågelholkar. Helt okej fighter.... Öh ja vad mer. Mycket som var helt okej men verkligen inte mer. Någonstans mellan 1,5 och en mycket svag 2:a i betyg. Hur hittade den hem till mig? Hårda tjejer och Dolphan på omslaget.
zallaxx
2017-04-23
Alltså ibland funderar jag hur alla dessa filmer lyckas hitta mig. B-rulle intro, lite seg i starten. Dock tjejer som kickar ass är ju aldrig fel. somnade till den. Så spännande njaa..