3.1

Fierce People

Liz Earl är en drogberoende massageterapeut som tillsammans med sin tonårige son Finn flyttar in hos en stenrik vän och före detta klient på New Jerseys landsbygd för att bli hans personliga massös. Hon hoppas med hjälp av dessa drastiska förändringar i sin livsstil kunna få bukt med sitt beroende och den alltmer kyliga relationen till hennes son.

Originaltitel Fierce People
Regissör Griffin Dunne
Manus Dirk Wittenborn
Genre Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Anton Yelchin, Diane Lane, Donald Sutherland, Kristen Stewart, Chris Evans, Paz de la Huerta, Blu Mankuma, Elizabeth Perkins, Christopher Shyer, Garry Chalk, Ryan McDonald, Dexter Bell, Jeff Westmoreland, Robert Clarke (II), Aaron Brooks, Teach Grant

KyLLo
2017-05-08
Börjar direkt på minus med den klyschiga och smöriga berättarrösten i inledningen. Sedan är det ointressanta personer som inte blir intressanta heller. Och allt känns bara så drygt. Oinbjudande.

2014-07-18
Kompetenta skådespelare till trots saknas ett "sammanhang" i berättelsen och det känns som man kastat ihop scenerna utan eftertanke. Märklig film.
idaho1981
2013-08-06
Grymt bra skådespelarinsatser gör att denna film får en fyra. Det är ett helt ok/bra och spännande manus också. Regin och fotot är också bra. Men som sagt, det är Yelchin, Lane, Sutherland och Evans om lyfter filmen, speciellt Yelchin och Lane!!
svyturus
2010-06-21
jag skulle säga tråkig och ytlig. jag sveps verkligen inte med.
nestle
2010-02-22
Bra skådespelare och en annorlunda story. Ganska oförutsägbar och dessutom väldigt underhållande.
hastan
2009-07-25
En fyra för att den var så pass originell och oförutsägbar film! Men det är nära på en trea!
jonbo
2008-07-10
En gnutta känsla av originalitet och bra skådisar väger inte upp en ganska ytlig jaha-känsla.
dr.kristina
2007-10-30
En bra film. Rika människor och deras stamliv med korrumption och lögner. En förljugen värld kan köpas för pengar. Bra skådisar dessutom. Sevärd!
rumpino
2007-09-30
?
MaraJade
2007-09-30
En härligt originell och underhållade film.