2.1

Fifty Shades Darker

Medan Christian brottas med sina inre demoner, måste Anastasia möta ilska och avund hos de kvinnor som fanns där före henne, och ta det viktigaste beslutet i hennes liv.

Originaltitel Fifty Shades Darker
Alternativ titel 50 Shades Darker
Regissör James Foley
Manus Niall Leonard
Genre Romantik, Vuxenfilm, Drama, 2010-tal
Skådespelare Dakota Johnson, Jamie Dornan, Eric Johnson (I), Eloise Mumford, Bella Heathcote, Rita Ora, Luke Grimes, Victor Rasuk, Max Martini, Bruce Altman, Kim Basinger, Marcia Gay Harden, Andrew Airlie, Robinne Lee, Amy Price-Francis, Ashleigh LaThrop, Bill Dow

Skapad 2019-09-26 av Stygga-Vargen
För ett par år sen var det ganska mycket hype både kring filmen Fifty Shades Of Grey och kring E.L. James \"Femtio nyanser\"-trilogi. Jag har läst alla tre böckerna, sett filmatiseringen av förs...   Läs mer »

Murvel48
2018-10-16
Lika värdelös som första filmen. Det beror mycket på den katastrofala felcastingen av tjejen och de alltför halvkvädna visorna i de så kallade sexscenerna.
ViolaIngeborg
2018-08-26
Inte ens sexscenerna var speciellt sevärda :(
Bomkia
2018-02-18
Riktigt dåligt manus. En riktig nonsenshistoria. Får pluspoäng för att de iaf visar massa naket. 2-
Starlette
2018-02-18
Jamie Dornan är sjukt jävla het.
Bozze80
2018-02-17
Överraskande bra med tanke på hur dålig första var, nästan så jag funderade på att sätta en trea. Men den lider av samma problem som första, uselt skådespeleri, och halvtaskigt manus, dock är de psykologiska bitarna klart intressanta, vilket lyfter filmen rejält.
2018-02-16
Den första filmen var ingen "hit" hos mig men det fanns något intressant och fascinerande i ämnesvalet. Denna gång saknas detta och det blir bara trams, trams och mer trams. 1+
BrutusBeefcake
2018-02-09
Bland det absolut sämsta jag någonsin sett, jag trodde verkligen inte att det kunde vara så här illa. Varför fläskar man inte bara på med sex när den inte har något som helst annat att komma med? Obegripligt att detta är så populärt.. (1/15)
AngelsDiary
2018-02-09
Bättre än ettan meen lite för mycket softcornporn imo
arruba
2018-01-03
Alltså det är skrämmande skitenördigt och tar sig själv på alldeles för stort allvar, men kan man skratta åt det i stället för med det så är faktiskt det hela ganska underhållande.
abnormal
2017-12-17
Likt ettan, riktigt dålig. Funkar endast som platt underhållning.