2.1

Fifty Shades Freed

Avslutande delen i trilogin om Anastasia Steele och Christian Grey som nu ingår äktenskap.

Originaltitel Fifty Shades Freed
Alternativ titel 50 Shades Freed
Regissör James Foley
Manus Niall Leonard
Genre Drama, Romantik, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Dakota Johnson, Jamie Dornan, Eric Johnson (I), Eloise Mumford, Rita Ora, Luke Grimes, Victor Rasuk, Max Martini, Jennifer Ehle, Marcia Gay Harden, Bruce Altman, Arielle Kebbel, Callum Keith Rennie, Robinne Lee, Brant Daugherty, Andrew Airlie

Skapad 2019-11-16 av Stygga-Vargen
När Femtio nyanser-tåget startade för några år sen så var jag inte sen med att stiga på och det är jag glad att jag gjorde. Jag plöjde igenom hela Femtio nyanser-trilogin av E.L. James och n...   Läs mer »

chimandra
2023-09-22
Absolut den bästa i trilogin. Härligt sensuell, intressant spännande Den binder ihop och avslutar på för mig perfekt sätt. Dalta är fantastiskt bra i sin roll, ljuv samtidigt som hon är tuff och vet vad hon vill ha.Jamie är också perfekt castad för sin roll. En solklar fyra.
chimandra
2023-09-22
Albion
2022-09-04
Även denna typ av film behöver en sorts handling men det verkar vara åsidosatt här. En hopplös film helt enkelt. Betyget blir en svag 2;a, 2-
finkan
2021-06-04
Gillade den här filmen
Tatty
2020-10-04
Ganska okej film! Denna är mer mjukare än första och andra filmen!
Choirgirl
2020-01-14
Sämsta i serien.
Spook
2019-12-22
vill man se mjukporr är blå lagunen bättre. Den här var inte bra.
2019-07-07
Gillade faktiskt skiten! Haha! Bra filmmusik också. Kanske inte den mest intelligenta filmen, men en film kan ha andra kvalifikationer än så. De två timmarna flöt snabbt och smärtfritt förbi och jag blev road och underhållen.
2019-07-07
Gillade faktiskt skiten! Haha! Bra filmmusik också. Kanske inte den mest intelligenta filmen, men en film kan ha andra kvalifikationer än så. De två timmarna flöt snabbt och smärtfritt förbi och jag blev röda och underhållen.
2019-07-07
Jag gillade skiten! Må så vara att den är patetisk, men filmen roade mig faktiskt. De två timmarna flöt snabbt och smärtfritt förbi. Kanske inte den mest intelligenta filmen, men den har annat som också gör en film intressant.