2.1

Fifty Shades Freed

Avslutande delen i trilogin om Anastasia Steele och Christian Grey som nu ingår äktenskap.

Originaltitel Fifty Shades Freed
Alternativ titel 50 Shades Freed
Regissör James Foley
Manus Niall Leonard
Genre Thriller, Romantik, Vuxenfilm, Drama, 2010-tal
Skådespelare Dakota Johnson, Jamie Dornan, Eric Johnson (I), Eloise Mumford, Rita Ora, Luke Grimes, Victor Rasuk, Max Martini, Jennifer Ehle, Marcia Gay Harden, Bruce Altman, Arielle Kebbel, Callum Keith Rennie, Robinne Lee, Brant Daugherty, Andrew Airlie

2019-07-07
Gillade faktiskt skiten! Haha! Bra filmmusik också. Kanske inte den mest intelligenta filmen, men en film kan ha andra kvalifikationer än så. De två timmarna flöt snabbt och smärtfritt förbi och jag blev road och underhållen.
2019-07-07
Gillade faktiskt skiten! Haha! Bra filmmusik också. Kanske inte den mest intelligenta filmen, men en film kan ha andra kvalifikationer än så. De två timmarna flöt snabbt och smärtfritt förbi och jag blev röda och underhållen.
2019-07-07
Jag gillade skiten! Må så vara att den är patetisk, men filmen roade mig faktiskt. De två timmarna flöt snabbt och smärtfritt förbi. Kanske inte den mest intelligenta filmen, men den har annat som också gör en film intressant.
PeterTheW
2018-08-27
Det är ju bitvis så dåligt att det blir underhållande. Faktiskt intressant när man tänker på att filmer av den här kvalitén vanligtvis skulle gå "direkt till video". Sexigt är det inte heller, men hade kunnat vara, med rätt folk bakom spakarna (no pun).
Ramza
2018-06-27
Tidigare filmer har varit taffliga och mediokra. Men detta var avgrundsuselt på ett sätt man ofta inte ser i filmer som tar dig till biografen.
2018-06-27
Utmärkt bra!
Misslovemovie
2018-06-18
En väldigt svag tvåa endast för att jag faktiskt orkade se hela filmen, tycker detta var den sämsta i trilogin då den saknade spänning och någon form av kemi mellan paret den handlar om. Retade mig mer än vanligt på Grey som mest är en självisk mansgris med alldeles för mycket pengar.
TURGUT
2018-05-23
Denna story är inte bättre än att den max får en 2:a. Återigen såpoperakänsla i långfilmsformat även om det inte var lika illa som i föregångaren.
abnormal
2018-05-21
Riktigt löjligt och fantastiskt dåligt skådespel. Den är helt okej rent visuellt dock.
Johjt
2018-05-12
Bäst av alla tre filmerna.