2.6

Finders Fee

Vad skulle du göra om du hittade en plånbok innehållande en vinstlott värd 6 miljoner dollar?

Originaltitel Finder's Fee
Regissör Jeff Probst
Manus Jim Gulian, Jeff Probst
Genre 2000-tal, Drama, Thriller
Skådespelare James Earl Jones, Matthew Lillard, Ryan Reynolds, Robert Forster, Dash Mihok, Erik Palladino

mystepho
2008-04-07
Jones är rätt så skön. Töntiga karaktärer spelade en smula överdrivet. 4/10
Petrify
2007-07-10
Tycker den var bra! Se den!
djonipony
2007-06-29
thriller? skojar du lr? ingen spänning alls, bara massa snack. vad fan ska d föreställa? en analys av unga mäns hederskodex, sammanhållning och sätt att lösa konflikter? som nån jävla essä.
HippiePatrik
2007-06-28
Störtskön, grymt spännande rakt igenom! Ryan Reynolds gör inte sin största insats utan filmen leds istället av den kaxiga Matthew Lillard (Without a Paddle m.m).
TheRequiem
2007-04-01
100% urusel skitfilm. Se aldrig någonsin den här skiten. USCH!
Bomkia
2007-03-15
Slutet är väl det enda som är riktigt bra. 2a.
clawface
2006-12-08
håller med stefan999!
clawface
2006-12-08
fick en väldigt konstig känsla av den här filmen!

2006-11-24
Håller med föregående : Väldigt dåligt regisserat, väldigt dåligt. Inget tempo och ingen riktigt röd tråd. Dock var ju slutet lite öväntat faktiskt. Stark tvåa/grymt svag trea.
BagronkeN
2006-10-10
Väldigt illa regisserat. James Earl Jones är bra, men den/ övriga rollbesättningen klarar sig inte utan en kompetent regissör. Även dåligt tempo och klippning. Hade passat bra som pjäs istället för film.