1.4

Fire on the Amazon

Profithungriga företag och fanatiska miljöaktivister utkämpar dagligen ett krig om Amazonas djungler, världens största regnskogsområde - och ett av de sårbaraste. Ett enormt fruktbart drivhus som rymmer ofantliga rikedomar.

Originaltitel Fire on the Amazon
Regissör Luis Llosa
Manus Luana Anders, Catherine Cyran, Beverly Gray
Genre Action, Äventyr, 90-tal
Skådespelare Sandra Bullock, Craig Sheffer, David Elkin, Juan Fernández (I), Judith Chapman, Ramsay Ross

2016-10-19
En av de sämre filmerna som Sandra Bullock medverkat i. Den är inte totalt värdelös men man får ju inte direkt lust att se den mer än en gång.
Halofreak92swe
2013-10-06
oj den var verkligen kass haha. Men ettor delar jag bara ut till de absolut vulgäraste av bottennapp. Mycket svag 2.
filmmange
2008-05-24
En av de sämsta filmerna som någonsin gjorts.
wtf
2007-07-25
hahahahahahahaha
2007-01-26
För att spinna vidare på det Bomkia skrev 17/6; Sandra Bullock ville i synnerhet stoppa filmen pga sexscenen, vilken är filmen enda behållning. Inte för att den är bra, utan för att det känns bra att titta på en sexscen med Sandra Bullock som hon inte vill att jag ska se. Hade det inte varit för den så hade även jag varit glad om hon lyckats stoppa den. Filmen alltså. Fast å andra sidan; om hon hade lyckats stoppa den hade folk varit som galna med att försöka få tag i "filmen med sexscenen som Sandra Bullock stoppade". Så på det hela taget var det nog bra att den släpptes. Vi som var tillräckligt dumma i huvudet för att se den får gott skylla oss själva. Där fick vi!
Jke
2006-07-03
föregående talar korrekt
ravista_hyvin
2006-07-02
japp håller med föregånde .. =P
Bomkia
2006-06-17
Sandra Bullock ville stoppa filmen för att släppas efter hennes succé med Speed. Jag tror världen hade mått bättre om hon faktiskt hade lyckats. Blä. 1-
Cloudane
2006-03-07