2.5

Fired Up!

De två populäraste killarna i skolan bestämmer sig för att hoppa över fotbollslägret och istället åka på cheerleaderlägret. Allt för flickorna och äran.

Originaltitel Fired Up!
Regissör Will Gluck
Manus Will Gluck
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare John Michael Higgins, Eric Christian Olsen, Juliette Goglia, Margo Harshman, Molly Sims, Nicholas D'Agosto, Sarah Roemer, AnnaLynne McCord, David Walton, Adhir Kalyan, Danneel Ackles, Philip Baker Hall, Smith Cho, Hayley Marie Norman

AngelsDiary
2017-11-06
Helt okej om man vill titta på något hjärndött, har sina stunder men over all kinda meh.
2017-10-28
widez
2017-05-15
Wow! Det blir inte mycket sämre än så här.
Körsbär
2015-11-08
Faktiskt mycket roligare än vad jag någonsin skulle gissat på.
snyltare
2015-05-17
Rolig och rätt charmig, tyckte jag. Tyvärr ser jag här i kommentarerna att många har uppskattat vitsiga repliker. Jag gjorde bedömningen att detta var en film som kunde ses utan text (fjärrkontrollen försvunnen) och med låg volym (barnen sov). Men det kanske var fel. Måste jag se den igen??
yrkeschaufföre
2015-03-14
Det är oklart om det är en sliskig film som åxå är charmig och rolig eller om det är en charmig och rolig film som tyvärr är sliskig? Men om man inte tar den på för stort allvar så är den lyckad. (Å nu ska jag se Bring it on)
jingoo
2014-06-22
Som sagt, vitsig, rolig och ibland ganska snuskiga repliker (men fortfarande på ett vitsigt sätt). Men kom ihåg att det är unrated-versionen som gäller, den som gick på bio är ganska blaha i jämförelse.
Mysharry
2014-05-20
Det värsta med såna här dåliga filmer är att jag tycker att de är så bra... Totalt förutsägbart, och maximal feel good! Varken mer eller mindre. I just detta fall kändes den råa sexismen och homofobin ganska frånvarande jämfört med andra i genren, vilket är positivt.
eandersson
2014-05-14
Ååh jag skäms lite för att gilla vad jag nyligen sett. En skitfilm som bevisar att helt ok framförda dialoger kan göra susen för stimulansen. "We are crashing, we-we are crashing", Coach Shitshit, "My little chickenshits" och massa andra härliga kommentarer gjorde den här rullen till rena nöjet. Jag vet absolut hur dålig den är rent allmänt osv, men jag kan inte påverka mina "känslor" haha. Ungefär som Beyoncé är en bra sångerska, men inget som intresserar mig. Detta var med andra ord min typ av humor.
embr91
2014-01-03
Kan inte bli bättre än en etta, då 90 minuter kändes som en bortkastad evighet. Handlar ju om egentligen ingenting!