2.1

First Kill

En polischef försöker lösa en kidnappning där en bankrånare håller en ung pojke som gisslan.

Originaltitel First Kill
Regissör Steven C Miller
Manus Nick Gordon
Genre Action, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Bruce Willis, Hayden Christensen, Ty Shelton, Megan Leonard, Gethin Anthony, William DeMeo, Deb G Girdler, Tyler Jon Olson, Shea Buckner, Magi Avila, Christine Dye, Martin Blencowe, John Dauer, Charlie Roetting, Heather Johansen, Chris Moss

Zebulonm
2019-07-19
Rätt okey. Svag trea.
dudson
2019-04-30
En film som är plågsam att genomlida...Rakt in på dvd -hyllorna.check"
Sovande_mannen
2018-12-23
Riktigt bra. Kan lätt rekommendera.
2018-07-12
Hyfsat underhållande dussinfilm. Hayden Christensen gör bra ifrån sig medan Bruce Willis gör en av sina lite sämre prestationer. Filmen funkar som underhållning i brist på annat men det är väl i princip också allt. Man får ju inte direkt lust att se om den och jag lär knappast införskaffa den på DVD. Svag 3:a.
Nintendo64
2018-05-13
Inte värdelös men man har sett det här förr i bättre versioner så att säga. Blir dessutom nästan lite ledsen när man inser att det är den här typen av dussinrullar man förpassat Bruce Willis till numera
Murvel48
2018-04-26
Trött film med en story som bygger helt på en lång rad idiotiska felbeslut. Irriterande från första minuten.
2018-04-15
Dussinthriller med den allt tröttare Bruce Willis i sin numera sedvanliga biroll. En story man sett många gånger förut och en upplösning man kan förvänta sig. Duger att slötitta på, men kunde lika väl skippats.
HerrNenne
2017-10-24
Dum film, dumhetsdriven, och allt annat har gjorts förut, så oerhört platt. Det är en helg okej thrilleractionfilm att slötitta på antar jag.
Adoniram
2017-10-04
Fullständigt slätstruken, bygger på en liten tämligen förutsägbar twist. Det räcker inte.
Little_gila
2017-07-23
Väldigt bra och spännande! Intressant story det har ett upplägg som man inte riktigt tänkt ;)