1.8

Fjällbackamorden - I betraktarens öga

Ericas syster inleder en flirt med en programledare under en tv-inspelning av "Antik i kubik". En man hittas mördad samtidigt som Erica kämpar för att bevisa sin systers oskuld som anklagas för att ha stulit en värdefull tavla.

Originaltitel Fjällbackamorden - I betraktarens öga
Regissör Jörgen Bergmark
Manus Pernilla Oljelund
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Anki Lidén, Lennart Jähkel, Per Morberg, Monica Nielsen, Sofia Zouagui, Richard Ulfsäter, Johan Hedenberg, Pamela Cortes Bruna, Claudia Galli, Karin Bergquist, Marie Delleskog, Christoffer Nordenrot, Philomène Grandin, Ann Westin, Jenny Hurtigh

2016-07-07
Denne serien har vært stabil rett gjennom uten å stikke ut.
philipmarlowe
2016-02-20
Nä, det här är fan den sämsta tänkbara skiten. Fattar inte att sånt här får produceras.
Bullen84a
2015-07-24
Det e ju Erica som gör att jobb i hela filmserien.
Zipper
2014-04-20
Det är fullkomligt orealistiskt att Gallis karaktär kan springa omkring och snoka överallt. Irriterande uselt manus. Inte ens kalkonkul. :(
Zebulonm
2014-04-19
Njaa den här kunde man varit utan....
Muzzic-Maria
2014-02-04
Ett ganska snyggt manus som tyvärr schabblas bort av taffliga skådespelarinsatser och stolpig dialog. Bara Marie Delleskog som levererar.
Luciphere
2013-05-04
Horribel produktion och dialog. Inte ens storyn har något att komma med; den är tunnare än en anorektiker och tråkigare än ett väntrum.
davvelitooo
2013-01-28
Den har förutsättningar för att bli en helt ok kriminalare. Men den blir för tom i handlingen, har en allt för dålig dialog. Nej dålig var mitt första ord.
Christofer
2013-01-10
Rakt igenom totalpajigt på alla sätt. Taskig dialog, torrt manus, risigt skådespeleri och en huvudkaraktär som deltar i polisutredningen och gör lite som hon vill. Pinsamt.
yrkeschaufföre
2013-01-03
Kanske inte så mycket deckare som välförpackat fredagsmys (om än på en onsdag) Lite som en big mc & co - inte grus, inte Nobelmiddag!