2.1

Flight Of The Living Dead

Ett olagligt experiment som gör människor odödliga fraktas i hemlighet på ett vanligt passagerarplan. När flygplanet plötsligt råkar ut för ett mindre oväder öppnas lådan med experimentet och en levande död människa är plötsligt fri bland flera hundra passagerare som är fast i flygplanet 30.000 meter upp i luften. För varje bett zombien tar ökar de odöda i antal medan passagerarnas chanser att överleva markant minskar!

Originaltitel Flight Of The Living Dead: Outbreak On A Plane
Alternativ titel Plane Dead, Plane of the Dead, FoTLD
Regissör Scott Thomas (II)
Manus Sidney Iwanter, Mark Onspaugh, Scott Thomas (II)
Genre Action, Science Fiction, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Raymond J Barry, Richard Tyson, Erick Avari, Derek Webster, Kevin J O'Connor, Todd Babcock, Serah D'Laine, Siena Goines, Kristen Kerr, David Chisum, Mieko Hillman, Laura Cayouette
Filmnummer 52050

silvertrain
2015-05-26
En rättså bra film. Gillar zombiefilmer. Var ett tag sen jag såg den så kommer inte ihåg så mycket, kommer ihåg att den som sagt var bra. En lagom trea.
2014-05-01
Tänk Snakes on a plane med zombies. Mängder av dumheter och brister, men underhållande och blodig bagatell.
2013-03-06
Rätt så kass film men med en hel del småfiffiga idéer. Hyfsat underhållande om man inte är för zombie-konservativ. (6+/15)
Podpolkovnik
2012-03-11
Fantastiskt! Skrattade en hel del faktiskt :) Dock mest pga. dåliga specialeffekter, dåligt skådespeleri, etc... Men ändå.
picklessmulan
2011-10-01
Ja vad säger man? Taskig produktion med dåligt foto och uselt ljud. Men ändå spännande när det brakar loss. Men jag sträcker mig ändå inte ända till en 3a utan det får bli en stark 2a
TheHorrorfan
2011-09-18
Började på en 2a men när den väl kom igång så slutar filmen på en 4a.
Gobo
2011-07-17
Two in the chest and one in the balls!
Robkiller
2011-06-15
För lågbudget, för dåliga skådespelare, för dålig story, för dåliga effekter....hmm... ja för dålig helt enkelt för att bli sevärd.
Mikael_H
2010-07-25
Nästan okej zombierulle.

2010-03-20
Vilken jobbig film och alla är bara dumma och träliga. Ett plan med en samling idioter. Den här filmen bara förstör.