2.7

Focus

En erfaren svindlare tar en ung och attraktiv ung kvinna under sina vingar, men saker och ting blir komplicerade när de inleder en romans.

Originaltitel Focus
Regissör Glenn Ficarra, John Requa
Manus Glenn Ficarra, John Requa
Genre Kriminalare, Komedi, Drama, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Will Smith, Margot Robbie, Adrian Martinez, Rodrigo Santoro, Gerald McRaney, Robert Taylor (II), Dominic Fumusa, Brennan Brown, B D Wong, Dotan Bonen, Griff Furst, Stephanie Honoré, Juan Minujín, Steve Kim

asasae
2019-03-17
Underhållande och kul. Gillar Will Smith och jag gillar storyn.
TURGUT
2017-12-16
Stark 3:a, helt ok underhållning med bra och annorlunda story och oväntade vändningar.
2017-10-28
XJR
2017-09-18
Jag gillar filmen, och hade slutet varit lika underhållande som början hade den fått högre betyg av mig. Det är lite luckor i handlingen, men samtidigt är det många oväntade vändningar, man vet aldrig riktigt vem som är den mesta boven.Skön musik, bra samspel mellan Smith och Robbie. Bra film för en skön kväll i soffan, stark trea!
Christofer
2017-04-14
Åhh...vad andra halvan totalt sabbade det som byggdes upp under första halvan. Som om olika personer skrivit manus till varsin halva. Värdelöst slut, kunde knappt varit sämre.
Lars-O
2016-06-12
Svag trea
Lars-O
2016-06-12
Sc
skugge
2016-06-10
Det är inte det att den är direkt dålig. Men ganska tråkig. Jag såg den nyss och jag har redan glömt den liksom.
spielmitmir
2016-04-04
Gubbsjuk smörja! Det enda bra med filmen var att den tog slut. Och att Smith har större tuttar än Barbien.
arruba
2016-03-23
Gillar första timman, sen händer något. Känns som det blir en helt ny film. En sämre film tyvärr...