2.9

Foolproof

Kevin, Sam och Rob är ett gäng rånare. Leo, en gangster, kör med utpressning för att få dem att göra ett jobb åt honom. Nu är det upp till dem att ta sig ur det hela levande.

Originaltitel Foolproof
Regissör William Phillips
Manus William Phillips
Genre Action, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Ryan Reynolds, David Suchet, Kristin Booth, Joris Jarsky, David Hewlett, James Allodi, Mif

Murvel48
2016-05-14
En fånig och tråkig film. Slöseri med tid.
Krusty
2016-03-22
Hur många gånger yttrades ordet foolproof egentligen i den här filmen?
2014-11-13
Namnet William Phillips, regissör och manusförfattare till denna film kommer jag att lägga på minnet. Genom en intressant "heist"-historia, knivskaprp regi och ett bra val av skådisar så kvittar det att budgeten inte har varit så hög här. Jag blev underhållen genom filmens alla 90 minuter och mer därtill.
ziferN
2013-10-09
Underhållande och småkul men samtidigt en film som man glömmer av nästan direkt efter att man har sett den eftersom man har sett så mycket annat i dess likhet, dock så är jag svag för stöt-filmer så därför var den underhållande i mina ögon.
danielwalp
2013-08-11
Orealistiskt, förutsägbart, fruktansvärt skådespel... 94 minuter av livet som man borde gjort något vettigare av.
ulpe01
2013-01-08
Något förutsägbar, men smått underhållande ändå. Helt ok.
Xenox
2012-08-11
Storyn är okej, men filmen blev aldrig särskilt intressant.

2011-10-02
Ryan Reynolds är en stor fjant. Men filmen är faktiskt ganska bra.
Nathalena
2011-06-21
Men, åh vad förvånad jag är, filmen var ju ganska lyckad!
Rele
2010-06-05
Den här filmen är en två+ .