2.9

Första kärleken

En kärlekshistoria för hela familjen, om den första kärlekens komplikationer. De flesta av oss vet hur svårt det kan vara att förälska sig, men de flesta vet nog inte hur svårt det kan vara att INTE bli kär. Selma vet allt om det och hon har bestämt sig att aldrig bry sig om killar. De bringar bara besvär.

Originaltitel Ikke naken
Regissör Torun Lian
Manus Torun Lian
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Maria Elisabeth A Hansen, August Karlseng, Marie Kinge, Julia Krohn, Bernhard Naglestad, Andrine Sæther, Gustaf Skarsgård, Kim Sørensen, Reidar Sørensen, Ane Dahl Torp, Gitte Witt

2018-02-21
Inte min typ av film!!!
RobertShaw
2008-03-02
Man förvandlas alltid till det man hatar, oavsett vad hon når för patetisk slutsats.
filmälskare91
2007-01-10
Denna film är så underbart söt.
faith86
2007-01-06
Söt film!! :)
Rulparapel
2006-05-12
svag trea
Ludde3333
2005-12-26
Nä, fan häller. men inte lika dålig som BLADE II!
djonipony
2005-11-25
svag 3.a. rätt bra. d e roligare när hon e cynisk än när hon börjar mjukna. dessutom förklaras d aldrig varför gustav förföljer tjejen - varför e han på henne hela tiden?
Captain_Grogg
2005-06-07
en fyra för det fina landskapet... :)
Pembleton
2005-04-11
Det som är bra är att filmen tar barns känslor på allvar. Och att könsrollerna inte är så förbaskat fasta. Men lösningen i slutet är lite väl enkel. En klar trea till en film som jag tycker att föräldrar och tolvåringar ska se tillsammans och sedan prata lite om hemmavid.
twelve
2005-03-18
jätte bra!bättre än jag troddeatt den sulle va i aklla fall