2.6

Fort Tilden

En komedi om Allie och Harper och deras onödigt komplicerade utflykt till stranden.

Originaltitel Fort Tilden
Regissör Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers
Manus Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Bridey Elliott, Clare McNulty, Neil Casey, Alysia Reiner, Reggie Watts, Griffin Newman, Jeffrey Scaperrotta, Peter Vack, Max Jenkins (I), Evan Hoyt Thompson, John Early, Desireé Nash, Becky Yamamoto, Debargo Sanyal, Elia Monte-Brown, Hallie Haas

2020-02-02
Blir aldrig direkt tråkig men heller aldrig särskilt kul, vilket är är rätt dåligt för en komedi. Svag tvåa.
Harford
2017-07-29
Urk.
shibari
2015-09-07
En film om två rejält bortskämda och lika rejält obegåvade unga kvinnor av den typen som det dräller av runt om i världens alla storstäder. Huvudkaraktärerna försöker ta sig till en strand utanför NYC och vi får följa deras öden. Fruktansvärt irriterande, långtråkig men underligt nog trots det en aning intressant.
DoktorVinter
2015-08-31
Fruktansvärt dålig film utan någon egentlig handling eller konklusion i slutet. Man hade kunnat göra så mycket mer med den här filmen, speciellt när det är två kvinnor som har huvudrollerna.. Besviken.