2.4

Freddy Got Fingered

Allt är möjligt när serietecknaren Gord Brody lämnar sina föräldrars trygga källare för att slå sig fram i Hollywood och träffa sin drömtjej, en rullstolsbunden nymfoman.

Originaltitel Freddy Got Fingered
Regissör Tom Green (III)
Manus Tom Green (III), Derek Harvie
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Drew Barrymore, Julie Hagerty, Rip Torn, Tom Green (III), Marisa Coughlan, Eddie Kaye Thomas, Harland Williams, Anthony Michael Hall, Stephen Tobolowsky

Skapad 2019-11-24 av connya
Komik är nog världens bästa sak. Komedier är samtidigt en av världens svåraste filmgenrer att titta på, bedömma och sedan sätta ett betyg på. För om man skrattar hejdlöst genom en hel film...   Läs mer »

rixost
2018-11-25
Fantastisk!
2018-02-24
Så usel att man blir förbannad!
2016-11-10
Den här filmen är larvig så in i helvete och dessutom är den jävligt överdriven. Men när man snackar om Tom Green så kan man ju inte förvänta sig nåt annat.
jlam
2014-11-30
Även om det är inte så många skratt så finns det onekligen något tilltalande i den här gränslösa skämtarstilen utan självkritik, där man känner att vad som helst kan hända. Dock finns det betydligt bättre filmer i den genren.
2014-11-02
Jag skulle vilja gen en 1:a i betyg men då skulle jag ljuga. Filmen är helt sjuk och väldigt knäpp men ibland fann jag mig själv le och skratta rätt bra. Jag skämdes men jag tror inte filmen hade en större plan än att vara just det den är: Annorlunda, konstig och dum. Kan man acceptera att det är det man tittar på så kommer man få några skratt.
eliastheman
2014-09-29
asrolig!
ziferN
2014-05-19
Jag trodde ärligt talat att jag hade sett det mesta inom dålig komedi, tills jag satte på den här filmen. Redan ungefär tio minuter in i filmen funderar jag över vad fan det är jag tittar på egentligen; skulle detta föreställas att vara roligt, eller vad. Man börjar ju därmed genast undra vad som fan pågår i Tom Green's huvud under det mesta vidriga scenerna i filmen, och hur fan kommer det sig att Barrymore medverkar i filmen. Hon borde haft ett bättre sunt förnuft. Nej, detta är inte ens roligt för att vara dålig komedi.
ted_the_one
2013-07-23
Inte ofta jag sitter och tänker "Vad i helvete är det jag tittar på egentligen?". Denna filmen fick mig att känna så. Rakt igenom superidiotisk och inte på ett ens småroligt vis utan mest bara irreterande. Jag har inget emot Green i små doser, i 85 minuter så blir det för mycket, ja efter redan 10 blir det för mycket. Man kan i all idioti se spår av genialitet, ungefär som att Green bara ville jävlas och se var det hela kunde sluta, men i denna formen funkar det helt enkelt inte för mig.
DrJW
2013-05-28
Som en TV-show på MTV så går de väl an, men på film...inte så bra. Har undvikit den här sen mellanstadiet, men blev rekommenderad till att se den här av en vän nyligen. Ångrar jag att jag såg den här? Inte direkt, men ibland blir de bara för mycket och man undrar va fan de är som pågår i Tom Green's huvud?! Senast man såg Tom Green var i en internetserie, Little Miss Gamer, där han av en slump dök upp. De som förvånade mig var att han var normal(!) Kanske han var lugn ett tag efter testikel cancer operationen han hade. Men han verkar vara igång igen, hörde att han hade en egen internet-serie.
Ojhda
2012-12-16
Den här har ju nästan blivit en gammal klassiker nu, jag och polarna älskade den när vi var yngre, ingen smart film direkt men underhållande, Tom Green är förjävla sjuk haha