3.3

Frequently Asked Questions About Time Travel

Två nördar och en cyniker försöker reda ut ett tidsreseproblem mitt i en engelsk pub satt i spel av en kvinna från framtiden.

Originaltitel Frequently Asked Questions About Time Travel
Alternativ titel FAQ About Time Travel
Regissör Gareth Carrivick
Manus Jamie Mathieson
Genre Komedi, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Chris O'Dowd, Marc Wootton, Dean Lennox Kelly, Anna Faris, Meredith MacNeill, Ray Gardner, Nick Ewans

BrutusBeefcake
2016-09-29
Småkul ibland och jag gillar den korta speltiden, fungerar fint för en historia som detta. Men speciellt minnesvärt är det ändå inte och Anna Faris är ruggigt usel. (6+/15)
sawa
2015-11-27
OK film, fast inte så kul som jag hade trott.
Maggan04
2015-05-21
Hahahaha underbart skruvad film i ren engelsk humor om tidsresor. Måste bara älska den!
#54
2015-05-01
Underhållande.
Halofreak92swe
2014-11-07
Hahahaha fy fan vad flummig xD Störtskön ju! Anna Faris är så bra :)
Bomkia
2014-10-19
Trevlig liten lågbudget-rulle. Svårt att komma snett med O'Dowd, 3+
Mat1az
2013-02-27
Rätt skön lågbudgetare. Skådespelet är inte det bästa. Dialogen är ändå helt okej, lyckas plocka några plus poäng nu som då. Storyn är däremot bra - om man gillar tidsresor. Och det ska poängteras, det här egentligen bara är en film för personer som diggar tidsresefilmer. Andra gör nog bäst i att hålla sig borta, om du nu inte har något för Anna Faris.
Totenkopf
2013-02-24
Riktigt bra engelsk komedi, lagom lång och kul karaktärer. rekommenderas.
EvilNed
2013-02-13
Underhållande och rolig. Känns skönt med något man inte riktigt sett förut. Dock var både karaktärerna och tidsresorna ologiska och ogenomtänkta ibland. Jag förväntade mig att filmen skulle få mig att tänka efter, istället tyckte jag den var korkad.
craptastic
2012-09-28
Charmig men rätt struligt manus. Kunde blivit så mkt bättre. Men en god dos humor som ibland funkade.