2.2

Full of It

Sjuttonårige Sam försöker desperat passa in i sin nya skola och börjar berätta en massa lögner för att imponera på de populäraste eleverna. När Sam vaknar upp en dag och upptäcker att alla hans lögner har blivit sanningar blir han inte bara skolans mest populära kille utan ställs också inför helt nya problem som han aldrig hade räknat med.

Originaltitel Full of It
Alternativ titel Nothing But the Truth, The Life and Lies of Sam Leonard, The Whole Truth
Regissör Christian Charles
Manus Jon Lucas, Scott Moore
Genre 2000-tal, Drama, Komedi
Skådespelare Ryan Pinkston, Kate Mara, Joshua Close, Amanda Walsh, Carmen Electra, Teri Polo, Cynthia Stevenson, John Carroll Lynch, Craig Kilborn, Derek McGrath

Solhjul
2010-10-11
Över Förväntan. Helt okej film.
KyLLo
2009-11-22
Lite fånig, lite rolig, ganska klyschig, en liten helvild hund och ett skönt soundtrack. En svag 3:a.
cpgrisen
2009-11-22
jag tycker den va härlig^^
ziferN
2009-07-05
Så tråkig och inte bra.
aronsoderlind
2009-05-16
kass å jag hatar den där jävla hunden har bara lust å skjuta sönder den lr stampa ihjäl den
BadCharlotte
2009-05-10
Ärligt talat så var det här en av de tråkigaste High School filmer jag någonsin sett! Kanske för att jag hade ganska så höga förväntingar. En svag etta.
Lumicoz
2008-08-10
En helt okej film några skratt blev de väl men inget speciellt . Samma manus som i alla ''andra'' USA highscool filmer.
Cyphax
2008-08-08
Det här är en sån film som verkligen har ett helt värdelöst och meningslöst manus. Den underhåller visserligen emellanåt, men i helhet är den inget annat än dålig. Se den när du verkligen inte har något annat att göra.
Troff
2008-06-18
Som komedi misslyckas den. Men som drama var den helt okej.
tinosmash
2008-03-09
verkade schysst till en början. skön skådespelare (sam) och så är det alltid fint med "indie-filmer" som kan ha sitt egna lilla extra. men nej, någon bra film var det ändå inte.