2.3

Fun Size

Wren planerar att gå på en stor Halloweenfest hemma hos killen hon är kär i. Men allt går snett när hon tvingas vara barnvakt åt sin lillebror, som hon snart tappar bort.

Originaltitel Fun Size
Regissör Josh Schwartz
Manus Max Werner
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Victoria Justice, Jackson Nicoll, Chelsea Handler, Josh Pence, Jane Levy, Thomas Mann, Thomas McDonell, Carrie Clifford, Barry Livingston, Ele Bardha, Osric Chau, Thomas Middleditch, Kerri Kenney, Ana Gasteyer, Abby Elliott, Johnny Knoxville

yrkeschaufföre
2013-10-19
Att jag dödstrött började titta på den här halv fem på morgonen kan ha inverkat men jag tyckte faktiskt att den var bra.Det bjuds inte på några överraskningar men skådespelarna är bra och både Ana och Abby tillhör mina favoriter. När Victoria dessutom ser ut som en ängel är det svårt att vara missnöjd, ok en sak: Jane fick inte chansen att visa hur fantastiskt rolig hon kan vara.
ziferN
2013-08-07
Mysig, småkul och underhållande film som fungerade att titta på iallafall, mest pga. filmens lättsam men mysiga story och filmen har dessutom välkända ingredienser ifrån 80-talet då dessa sorts filmer var otroligt vanliga på 80-talet. (en kväll som går åt skogen) Och det konceptet gillar jag verkligen, sen så är också Jane Levy som jag tidigare beundrat så otroligt läcker i filmen. Helt ok film som fungerade som underhållning för stunden helt enkelt, inget att hänga i granen dock.
Tepesco
2013-05-27
Om möjligt, undvik detta.
amonamarth
2013-05-05
Utan ungen hade detta varit värdelöst.
kervisch
2013-04-02