2.3

Garden Party

På den slemmigare sidan av Sunset har den vackra tonåringen April ödmjuka ambitioner. Hon försöker bara få sin ekonomi att gå ihop utan att hon behöver ta av sig kläderna - mer än hon redan har gjort.

Originaltitel Garden Party
Regissör Jason Freeland
Manus Jason Freeland
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Vinessa Shaw, Richard Gunn, Erik Smith, Willa Holland, Alexander Cendese, Christopher Allport, Ross Patterson, Patrick Fischler, Jeff Newman, Jennifer Lawrence, Lora Kojovic, Lisa Arturo, Fiona Dourif

Bomkia
2014-03-22
Inte helt värdelös, den har sina karaktärer och intressanta ögonblick. Men det mesta faller väldigt platt. Kanske mest intressant för att Jennifer Lawrence dyker upp i 30 sekunder. 2+
LXMBRG
2010-11-10
Vad ville den här filmen?
Gew
2010-07-19
Var nu nåt år sen jag såg den, men jag kom plötsligt att tänka på den, och gick in för att kika vad folket här tyckte. Illavarslande betygsättning, tycks det verka som. Jag är visserligen inte djärv nog att ge den en 4:a, men jag tyckte om såväl karaktärerna som miljön. För mig var det här lite av en feelgood-rulle, fast jag någonstans samtidigt kan se varför den inte gick hem hos alla.
Leipan
2009-03-06
Ingenting alls som griper tag i en. Sitter inte direkt uttråkad, men jag känner ingenting när jag har kollat klart på den.
Steijer
2009-03-03