2.5

G.B.F.

Den bittra kampen om herraväldet mellan skolans mest populära tjejer tar en oväntad vändning när Tanner blir skolans första öppet homosexuella student. Nu vill alla vara hans vän eftersom det ger status med en homosexuell vän och Tanner måste välja mellan skyhög popularitet och sina riktiga vänner.

Originaltitel G.B.F.
Alternativ titel GBF
Regissör Darren Stein
Manus George Northy
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jonathan Silverman, Rebecca Gayheart, Natasha Lyonne, Megan Mullally, Sasha Pieterse, JoJo, Andrea Bowen, Xosha Roquemore, Mia Rose Frampton, Evanna Lynch, Paul Iacono, Derek Mio, Molly Tarlov, Taylor Frey, Michael J Willett

supermancover
2016-09-07
Sååå många skådespelare jag gillar?! Nikki ifrån OITNB, Luna Lovegood från HP OCH Molly Tarlov?! SÅ nice uppsättning av folk, men nej. Dålig och konstig film.
daniel77
2015-08-08
Roligt och uppiggande med den avslappnade attityden till homosexualitet. Storyn i sig är ju inte ny, men stöpt i denna form känns det ändå förvånansvärt fräscht. Sedan verkar alla inblandade haft skoj på inspelningen, vilket lämnat spår i den färdiga produkten.
haajen
2014-04-22
Sjukt rolig film med dialog som man bara vill citera hela tiden. Ingen perfekt film men förvånansvärt välspelat och säkert sammansatt + ett grymt soundtrack gör det här till en pärla!
Mikrooben
2014-03-30
Ojämt skådespeleri, och mycker steriotyper men rolig. De lyckas använda steriotyper emot varandra för att visa hur konstiga de är och samtidigt få en komisk effekt.
choklatchip
2014-02-15
En helt ok film även om den spelar lite väl mycket på stereotyper. Känns som om den skulle kunna ha lite mer substans trots genren, eller lite mindre...
Zipper
2013-09-21
En och en halv timmas effektiv underhållning! Grym stämning i salongen förhöjde upplevelsen ytterligare.