2.6

Generalens dotter

Det finns tre sätt att göra saker på: rätt sätt, fel sätt och arméns sätt. När tjänstemännen på militärbasen försöker dölja motiven till mordet på en vacker kvinnlig officer beslutar sig utredaren Paul Brenner för att han till varje pris ska lösa fallet.

Originaltitel The General's Daughter
Regissör Simon West
Manus William Goldman, Christopher Bertolini
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 90-tal
Skådespelare James Cromwell, John Travolta, Madeleine Stowe, Timothy Hutton, Leslie Stefanson, Daniel von Bargen, Clarence Williams III, James Woods, Mark Boone Junior, John Beasley, Boyd Kestner, John Frankenheimer, John Benjamin Hickey, Cooper Huckabee

2018-01-23
Nja, så där...
2016-10-23
En väldigt bra och spännande thriller med väldigt bra skådespelare.
Rele
2015-08-01
Bra film. Jag höjer betyget till en stark trea.
Robkiller
2015-07-12
Helt ok "vem är mördaren"-film... håller intresset uppe och är välspelad
Dele
2015-02-01
En ganska typisk genrefilm. Ett välmenande innehåll tröttsamt presenterat. Det blir lite svårt att ta på allvar till slut.
2014-10-28
Jag har läst boken och filmen följde den ganska bra. Travolta är bra men storyn engagerar inte riktigt. Det är för mycket amerikansk armékultur som jag inte vet så mycket om. Därför engagerar den mig inte som en riktigt bra film gör men den ska inte skämmas. 2+
TheHorrorfan
2013-03-30
Faktiskt helt okej.
sonocronic
2013-03-16
Det var nog 10 år sedan jag såg den här filmen och den håller fortfarande riktigt bra. Otroligt spännande rulle!
Xenox
2012-07-12
Den dög väl, lite mycket drama dock.
dafreakish
2012-07-02
Trist, intetsägande och utdraget. Travolta behöver bättre regi för att fungera.