1.7

Ghost Rock

Året är 1882, 20 år efter att en nästan bortglömd massaker skedde och det enda levande vittnet till dådet, John Slaughter kommer tillbaka till staden där det skedde. Det han upptäcker när han kommer till staden är att den styrs av mannen som låg bakom massakern. Slaughter ber då den mystiske vapendragaren Savannah Starr om hjälp att få bort en av västerns många ondskor.

Originaltitel Ghost Rock
Regissör Dustin Rikert
Manus Michael Worth
Genre Action, Drama, Western, 2000-tal
Skådespelare Gary Busey, Michael Worth, Jeff Fahey, Adrienne Barbeau, James Hong, Craig Wasson, Jenya Lano, Michiko Nishiwaki, Christa Sauls, Peggy McIntaggart, Shauna Sand

JeremyClarkson
2015-04-02
Michiko Nishiwaki i en lite halvsexig westernoutfit är inget som någon normalt funtad människa tackar nej till. De som har gjort filmen däremot är inte normalt funtade för fem öre när de väljer att bara låta henne synas i bild i ynka 30 sekunder. Michiko var även, utklädd till geisha, med i en stor subplot som slutligen klipptes bort från DVD:n, men inkluderades när filmen kördes på filmfestivaler. Hade velat se fastivalversionen av filmen då jag är övertygad om de bortklippta scenerna hade gjort den här skitfilmen betydligt mera intressant.
jonbo
2008-04-29
Är väl ingen större höjdare.
joshen
2007-08-24
så långt från ett masterpiece man kan komma om jag får säga mitt om saken..
Bardz
2004-06-29
Jag som la upp filmen.. E vel okej, dock inte ett masterpeice..