2.5

Girl Walks Into a Bar

Filmen följer en grupp främlingar i berättelser som äger rum i tio olika barer under en kväll i Los Angeles.

Originaltitel Girl Walks Into a Bar
Regissör Sebastian Gutierrez
Manus Sebastian Gutierrez
Genre Drama, Komedi, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Carla Gugino, Josh Hartnett, Danny DeVito, Rosario Dawson, Emmanuelle Chriqui, Zachary Quinto, Aaron Tveit, Amber Valletta, Robert Forster, Michelle Ryan, Gil Bellows, Xander Berkeley, Alexis Bledel, Lauren Lee Smith

2016-03-12
Bitvis gillar jag vad man försöker göra men utförandet är helt enkelt alldeles för dåligt.
Ghostface
2014-08-23
Ett bra men väl använt koncept i en film som höjer sig under filmens gång. Ojämn är den men ballar aldrig ur totalt. Betyget blir svagt.
joakimfischer
2012-12-20
Skön slutscen :) några riktigt bra scener faktiskt där man vill ha mer... men får inte fram charmen riktigt som man vill ha på denna typ av film. Bryr sig inte riktigt om karraktärerna
Grillo
2012-11-10
Rätt så kul att sitta och lyssna på (för det hade nästan lika gärna kunnat vara en radiopjäs), men eftersom det inte verkar finnas någon röd tråd genom filmen så känns det hela till slut rätt meningslöst. Ändå kul när folk vågar göra nåt unikt nuförtiden.
isecore
2012-10-22
Suverän dialog, vrickad humor och skönt tempo mer än väger upp en spretig handling.
karlmats
2012-05-23
Helt okej men ganska poänglöst och spretigt. Det fanns hela tiden en underton av självgodhet som jag störde mig på. Samtidigt är det ju en bra cast med mycket ögongodis, och en nakenpingisklubb är ju en så briljant idé i sig att det kanske borde räcka till en 3a. Men så snäll kan jag inte riktigt vara när jag inte bryr mig ett dugg om vad som händer, trots min lilla kardemummaskorpa Emmanuelle Chriqui i en gyllene bikini. Att Zachary Quinto kunde vara en sån jävla tönt blev jag också lite besviken på.
MinotaurKing
2012-04-22
okej film
arvidsollenby
2012-04-20
De uppenbart Kubrick-inspirerade förtexterna och den uppenbart Bande á Part-inspirerade dansen vid eftertexterna är lite småkul, däremellan inte så mycket att hurra för.
mmsdos
2011-11-18
Gillar den, många lösa delar halvdant manus men har sin charm. Stark 3a, rekommenderar denna.

2011-10-18
Överlag bra skådespelare, men det hjälper inte med ett manus som detta.