1.4

Goal! III

I den första delen fick man följa Newcastle United i deras kamp om att nå Champions League. I den andra delen fick man följa Real Madrid i deras kamp om att vinna Champions League. I denna tredje och avslutande del i trilogin om fotboll är det så dags för VM i Tyskland att äga rum. I denna del är det dock inte Santi som har huvudrollen utan hans två bästa kompisar, som båda spelar för det engelska landslaget.

Originaltitel Goal! III
Alternativ titel Goal! 3: Taking on the World, Goal III: Taking on the World, Goal 3 - Das Finale
Regissör Andrew Morahan
Manus Piers Ashworth, Mike Jefferies
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare JJ Feild, Leo Gregory, Kuno Becker, Nick Moran, Kasia Smutniak, Anya Lahiri, Christopher Fairbank, Mike Elliot, Tamer Hassan, Craig Heaney, Jack McBride, Ori Pfeffer, Tereza Srbova, Margo Stilley

tobgbg
2009-09-20
Fruktansvärt dålig film. Stor varning utfärdas! Gillade du den första filmen lite ( som jag) så var nr 2 riktigt riktigt dålig och den här filmen solkade ner trilogin helt och hållet. Varför helt plötsligt göra en film där den tidigare huvudrollsinnehavaren är helt marginaliserad? Nä usch undvik!!
Mejier
2009-08-02
Synd som fan att man inte kan ge den mindre än en 1a
moviemaker
2009-07-26
Var kan man hyra eller köpa filmen i Sverige? :)
ObiObiObi
2009-07-23
Om du inte sett 3:an, se den inte!! En skam för trilogin.. märkte någon annan att Joe Cole blev utbytt och senare gjorde England mål och då var han på plan igen?? :P
OK
2009-07-02
Suger rejält gör dom !!
benjamin
2009-06-21
jag är helt tom. vad var det som hände?
mcs
2009-06-20
De två förstå var rätt bra tyckte jag, hade rätt så höga förhoppningar på den här, men man fick bli grymt besviken. En av de sämsta filmerna jag har sett ... :(
Straiter
2009-06-15
Jag kan till att börja med varna om att denna släpptes direkt på DVD istället för att gå upp på bio som de två andra. Anledningen till detta är tämligen given - filmen S-U-G-E-R! Det är förvisso den tredje delen i en trilogi, men låt er inte luras - bortsett ifrån att Santi har en biroll har filmen inte det minsta med de två tidigare delarna att göra. CGI-effekterna är det sämsta jag har sett på år och dag. Om man nu känner att man vill spara in på filmande av fejkade fotbollssekvenser och ta med klipp ifrån riktiga matcher (den större delen av fotbollsmatcherna är hämtade ifrån VM 2006) se då till att skådisarna som klipps in faktiskt ser ut att höra hemma där! Om ni förväntar er mycket fotboll - gör inte det för ni kommer bara att bli besvikna. Om ni förväntar er skådisar som var med i de två första delarna i denna TRILOGI - gör inte det för ni kommer bara att bli besvikna. Kort sagt; se inte denna film för den är ett enda jävla självmål!
« Föregående kommentarer