2.3

Godzilla: King of Monsters

Den kryptozoologiska agenturen Monarch har fullt upp med att hantera Godzilla, men snart även andra jättemonster som Mothra, Rodan och den trehövdade King Ghidorah. När dessa supermonster som troddes vara myter reser sig hamnar mänsklighetens existens i tvivlets rum.

Originaltitel Godzilla: King of Monsters
Regissör Michael Dougherty
Manus Michael Dougherty, Zach Shields
Genre Äventyr, Science Fiction, Fantasy, Action, 2010-tal
Skådespelare Kyle Chandler, Vera Farmiga, Millie Bobby Brown, Ken Watanabe, Zhang Ziyi, Bradley Whitford, Sally Hawkins, Charles Dance, Thomas Middleditch, Aisha Hinds, O'Shea Jackson Jr, David Strathairn, Anthony Ramos, Elizabeth Faith Ludlow, CCH Pounder

HerrNenne
2019-12-02
Samma som första. ingen bryr sig om människorna, så sluta bygga filmen kring dem och fokusera på dem. Vill ni att fokuset ska ligga där så behövs en mycket bättre historia och mycket intressantare karaktärer. Det här är bara pastisch som får för mycket utrymme.
JohnTron
2019-12-01
Om man nu lägger ner så mycket möda på att det ska vara välgjort med bra skådisar och bra CGI, varför kan man då inte skriva en intressantare berättelse. Man återanvänder så mycket från andra monsterfilmer att man tröttnar på storyn efter ett tag.
Sophie90
2019-11-27
Hej, Jag heter Sophie. Jag är 21 år. Starred i hem porr. Jag vill ladda upp här, men jag är blyg. Kan du betygsätta det,tack? Mitt smeknamn är Sophie98. Lägg till mig på webbplatsen nedan. Jag ska visa dig gratis. Tackar! http://xyab.de/gW
Hanness
2019-10-19
Löjlig monsterfilm.
Djason
2019-10-16
När man tror att en jäkla massa effekter ska rädda en annars ganska medioker film är man oftast fel ute och denna film är absolut inget undantag. Ok skådisar i en film med en dialog skriven av en 5 åring.
mazquara
2019-10-13
alltför oengagerande tyvärr
ulpe01
2019-10-02
Scenerna mellan monsterfighter var bara tråkiga, och jag tänkte mest på hur sugiga föräldrar de var. Inte vad jag vill ha ut av en film som den här. Dr. Mark Russell var inte bara en sugig pappa som lämnade familjen för att forska på vargar, han var en sugig forskare också. Alfagrejen beskrevs som felaktig i slutet av 90-talet av snubben som först skrev teorin, men 20 år senare har vi här Dr. Russell som fortfarande pratar om det som om det vore fakta. Och sen den där 60-åringen som pratar om hur han vill ha barn "en dag". Snälla...
cedmoy
2019-09-22
Om man hade tagit bort alla scener med människorna i och all form av dramatisk musik så hade detta kunna bli riktigt riktigt bra.
ShenLong
2019-08-24
om nu fel frekvens kan leda till så stor skada så borde ju folket ha varit betydligt mer försiktiga med att använda en touchscreen i regn
callusis
2019-08-16