2.8

Going the Distance

Erin har en torr humor och otyglad ärlighet, men lyckas charma Garrett, som nyligen blivit singel, över en öl, en barfrågesport och frukost morgonen därpå. Deras attraktion utvecklas till en sommarförälskelse men som ingen av dem förväntar sig ska hålla när Erin åker tillbaka till San Francisco och Garrett stannar i New York. Men när sex veckors oplanerade utflykter och möten utvecklats till något meningsfullt vill ingen av dem att det ska ta slut.

Originaltitel Going the Distance
Regissör Nanette Burstein
Manus Geoff LaTulippe
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Drew Barrymore, Ron Livingston, Christina Applegate, Justin Long, Charlie Day, Kelli Garner, Leighton Meester, Jim Gaffigan, Rob Riggle, Matt Servitto, Jason Sudeikis, June Diane Raphael, Sarah Burns (I), Natalie Morales, Oliver Jackson-Cohen

Skapad 2019-10-26 av TimBuckley
I tider som dessa när den ekonomiska depressionen sträcker sig världen runt är det förstås väldigt väl tajmat för att inte säga smart att låta den globala olyckan utgöra ramen och den livn...   Läs mer »

fridenpaden
2018-02-18
Helt okej men ändå lättviktare.
deswhip
2017-01-03
Charmig och rolig. Helt ok, 3-.
supermancover
2016-09-11
Detta inser jag kommer bli en relativt kopierande av min partners kommentar på denna. Men seriöst, har folk såhär tråkiga sex/relationsliv? Har de ingen fantasi? Mitt sex och kärleksliv känns plötsligt väldigt exotiskt.
Starlette
2015-05-18
Söt.
Taandborste
2015-03-02
Jag gillar att den vågar ta ut svängarna med skämten lite, även om Barrymore ofta brukar spela den typen av roller. Bra soundtrack!
2015-01-05
Under tiden jag tittade på filmen så kände jag att detta är en rätt lyckad romantisk komedi. Den levererar två charmig, sympatiska karaktärer i huvudrollen spelade av skådespelare(Drew Berrymore, Justin Long) som är lätt att tycka om samtidigt som de om ringas av roliga birollskaraktärer spelade av skådespelare/komiker som jag gillar. Synd är bara att jag inte engagerar mig fullt ut känslomässigt och att filmen nu i efterhand är förvånande lättglömd.
DOKAN
2014-10-25
Riktigt uschlig feelgood som fick mig feelbad. Lövtunn intrig och dialog som enbart kretsar kring tröttsamma sexskämt. Endast Drews charm räddar det hela från totalhaveri...
lyssander
2014-06-27
Feelgoodfilm av god klass. Stark trea eller svag fyra. Ger den en fyra pga det eminenta soundtracket. The Boxer Rebellion var ett nytt band för mig. Riktigt bra.
jack_jack_jack
2013-10-21
Tips: Spola förbi alla scener där Charlie Day inte är med.
Christiansen14
2013-08-18
En av de bättre romantiska komedier jag sett. Inte så förutsägbar, bra skådespeleri, många skratt. Väldigt nära en 4a men i slutändan är det faktiskt bara en romantisk komedi.