2.1

Once Upon a Time in Venice

En detektiv i Los Angeles tvingas söka upp det hänsynslösa gäng som stulit hans hund.

Originaltitel Once Upon a Time in Venice
Regissör Mark Cullen
Manus Mark Cullen, Robb Cullen
Genre Action, Komedi, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Bruce Willis, John Goodman, Jason Momoa, Famke Janssen, Kal Penn, Elisabeth Röhm, Billy Gardell, Wood Harris, Thomas Middleditch, Emily Robinson, Stephanie Sigman, Adrian Martinez, Ken Davitian, Victor Ortiz, Adam Goldberg, Christopher McDonald

92axha10
2019-06-19
Tror aldrig jag sett Bruce Willis så ointresserad. Usel rätt igenom. Det finns inget av kvalitet här. Undvik.
fridenpaden
2018-03-31
Som en sämre Keanu-film. Willis är med i mycket skräp mot en bunt pengar.
HerrNenne
2018-02-26
Tycker det här var överraskande roligt och efter ett tag så sätter sig tempot lite bra också.
2018-02-08
Om nån skulle sagt att Willis och Goodman var med i sån här skit för ett x antal år sedan hade jag inte trott på det. Det är dock underhållande skit med bra fart. Det får väl anses positivt att Willis faktiskt har huvudrollen och inte cashar in på en lite biroll medans hans nuna täcker hela omslaget.
wasteoftime
2018-02-08
Det börjar minst sagt bli tröttsamt med alla dessa Bruce Willis-rullar som inte har något annat som premiss än att just Bruce Willis är med i filmen. Visst, jag gillar honom, men någon måtta får det ju vara. Och som sidekick får han en trött John Goodman. Nej tack. 2.0 på SH-skalan.
Murvel48
2018-02-06
Hemsk film. Irriterande och löjlig. Usel på alla tänkbara sätt.
Andreas_
2017-11-24
Bruce Willis i ännu en C-rulle....alltså inte ens en B-rulle, av samma snubbe bakom cop out med Willis som var väldigt medioker och det är samma här, duger i brist på annat en bakis söndagseftermiddag typ...annars är det väldigt stort slöseri med tid, för detta är inte bra trots många kända namn i rollerna. Bruce Willis gör inget bra längre och detta är alltså inget undantag, han har fallit ner i samma träsk som Nicolas Cage, trots det så gör Nicolas Cage bättre C-rullar, storyn är som stulen från John Wick fast med komedi än våldsam action, trodde att detta kanske kunde vara en rätt skön komedi men inte ens det lyckas den med och har kanske det sämsta slut på en film någonsin, hursomhelst, vill man se en film när man ligger bakis i soffan så fungerar detta och betyget blir en oerhört svag 2:a
Zok
2017-09-18
Rätt underhållande och över förväntan. Är nog en av de bästa filmer Willis har gjort de senaste åren. Vilket i för sig kanske inte säger så mycket.
Adoniram
2017-08-26
Fruktansvärd.
isecore
2017-07-31
Tramsig film som tror att den är coolare än den är. Meningslösa karaktärer som skjutsas genom en kavalkad av absurda plot-points. Se istället "Kiss Kiss Bang Bang" för en genuint bra film i samma anda.