2.1

Goldilocks and the Three Bares

En komiker och en nattklubbssångare börjar dejta två tjejer men när de upptäcker att tjejerna spenderar sina helger på en nudistkoloni så försöker de stoppa detta. Tjejerna står dock på sig och bjuder in grabbarna att själva se vad det handlar om istället för att de ska hålla på sina förutfattade meningar. Nudist-musikal!

Originaltitel Goldilocks and the Three Bares
Alternativ titel Goldilocks' Three Chicks, Singing in the Sun
Regissör Herschell Gordon Lewis
Manus William R Johnson
Genre Drama, Komedi, Musikal, 60-tal
Skådespelare Allison Louise Downe, William Kerwin, Gene Berk, Craig Maudslay Jr, Rex Marlow, Netta Mallina, Judy Parsons, William R Johnson, Dolores Carlos, Maria Stinger, Ginger Hall

johan93
2019-01-10
Stundtals larvig som tusan, men jag kan ändå inte låta bli att tycka om den lite ändå!
2015-04-22
Skittråkig sexkomedi - fast utan sex. Första knappa timmen består av meningslösheter kryddat med lite kass buskis. Sista tjugo består av samma meningslösheter och samma buskiskryddning - fast på ett nudistläger. Och det är inte lika charmigt som det låter. Min fjärde HGL-film, och än så länge har jag inte sett något av honom som jag gillar. Men skam den som ger sig. (3+/15)